Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Erik
Site Admin

Re: Café Verweggistan

Bericht door Erik »

Het is te hopen dat je naar de klimcursus kunt en die gast voor de deur weg is :)

@menasil Yeah ! Nieuwe artikelen daar maak je mij altijd blij mee ! :)
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Die gast is gelukkig inmiddels weg (of in slaap gevallen ;)) hij is iig stil :P

ga in juli beginnen met de klimcursus, ben benieuwd :D
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Haha Erik, volgens mij ga jij heel erg blij zijn, want met mijn inspiratie zit het wel goed :) Denk dat ik de komende maanden wel zoet ben met artikelen schrijven ;) en tegen de tijd dat het klaar is.... ga ik naar Israel en dus weer nieuwe bron van inspiratie!!!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Jippie, ik heb een baan(tje)! Grappig om daar op zondagavond voor gebeld te worden ;)

Ik heb nog een paar andere dingen lopen, maar het is fijn om iets achter de hand te hebben.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Gefeliciteerd! Maareh, bellen ze je daar op zondagavond voor zodat je morgenvroeg meteen kan beginnen? >:)
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

gefeliciteerd!!!!!
Altijd lekker om iets te hebben ook al is het misschien niet je droombaan, je hebt toch een zorg minder.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

WizardOfOss schreef:Gefeliciteerd! Maareh, bellen ze je daar op zondagavond voor zodat je morgenvroeg meteen kan beginnen? >:)
Haha, morgen eindgesprek van dit semester van mijn studie, en daarna een sollicitatie elders. Geen tijd om al met een nieuwe baan te beginnen _O-
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Gefeliciteerd Jenny!
Succes met je eindgesprek.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

@ Jenny, gefeliciteerd!

Ik heb echt een mega relaxte dag gehad gister.. vandaag weer een stuk drukker want heb mail uit Australië dus nu even afspraak met de opleiding regelen en kijken hoe en wat, het voorstel vanuit Australië ziet er iig goed uit :D
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

leuk man!

Ik zit fysiek op mijn werk maar met mijn hoofd bij een huis wat maar niet wil opschieten qua opknappen. Echt zoveel zit tegen. :{ Het weer was wel gister wel erg lekker. Ik heb een beetje van mijn frustratie losgelaten op de overwoekerde tuin. Het had geen prioriteit op het kluslijstje maar het was wel even heel lekker!

Zo, en dan vanochtend uren hutjemutje in de trein het halve land gezien ipv lekker vlot naar mijn werk... Dit is een beetje zo'n dag die niet lekker van de grond wil komen. Hopelijk is het vanavond nog lekker weer want ik heb heel moedig mijn jas thuis gelaten.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Vanavond BBQ met m'n stageklas, ik hoop dat het lekker blijft!

Normaal vind ik de warmte lekker, maar nu vraag ik me af of het mogelijk is om zonder zweet aan te komen bij m'n sollicitatie???? Ik vrees het ergste, voor de deur maar ff een schoon shirtje aan ;)
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Voor hitte en benauwdheid hoef je nu niet eens meer naar Zuidoost Azië :) 8-) ;) 32 graden...

Maar het is maar voor de korte termijn.

Ik ben inmiddels alweer een maand terug en kan niet echt wennen. Ik begin er steeds meer over na te denken om hier een jaar of misschien 1,5 te blijven en dan weer weg te gaan. Eventueel langer en een optie om in Laos iets op te zetten en daar ieder jaar 7/8 maanden te blijven en dan 4/5 maanden terug te komen speelt al langer door mijn hoofd...
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

bolletjeom schreef: Dit is een beetje zo'n dag die niet lekker van de grond wil komen. .
Zo herkenbaar... veel te druk vandaag mijn alleen maar rotzooi opruimen, ben de komende 3 weken alleen (collega met vakantie) hoop dat het niet zo blijft of ik verander mijn naam in paniekva.

Maar een wijntje en lekker salade in de tuin of zoiets maakt vanavond wel veel goed.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Zo, de tas is zo goed als gepakt. Morgenochtend de laatste spullen er in doen en dan kunnen we gaan!
Een krappe maand naar Noord-Laos & Thailand en een maand naar Nederland.

Voor iedereen die binnenkort ook gaat; een fijne vakantie en tot na de zomer!
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Hier ook al zo'n chaotische dag. Vanmorgen m'n ouders naar Nuland gebracht voor hun fietsvakantie (Oostenrijk), daarna direct doorgereden naar m'n werk in Ravenstein, nog geen 20km maar daar bijna een uur over gedaan (het schijnt dat iemand een zwaan had aangereden...). En daarna eigenlijk de hele dag nauwelijks in m'n werkritme gekomen, en als het dan een keer liep kwam er wel weer iets tussendoor om me alsnog weer uit het ritme te halen. En dan ook nog die ellendige warmte...
Plaats reactie