Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
Ik lig lekker lui in bed.... Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zoveel geslapen heb als dit weekend... ?!?!?
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- bolletjeom
- Reisexpert
volgens mij was je er aan toe!!
spierpijn van het klussen. Spierpijn in mijn handen van het behang afkrabben, spierpijn in mijn armen en rug van het plafond schilderen...
er is nog zoooooo veel te doen
Zo even naar de BCC om te zien wat een fornuis kost.....
spierpijn van het klussen. Spierpijn in mijn handen van het behang afkrabben, spierpijn in mijn armen en rug van het plafond schilderen...
er is nog zoooooo veel te doen

Zo even naar de BCC om te zien wat een fornuis kost.....
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Uiteindelijk heb je na het klussen, een heerlijk huisje
Maar het is idd niet prettig met al het spierpijn.
Ik werd vanmorgen weer niet lekker wakker met een warm voorhoofd en dat terwijl ik over 5 dagen in een vliegtuig hoor te zitten. Ik ga zo verder met spulletjes klaarleggen en dan lekker de bank op.

Ik werd vanmorgen weer niet lekker wakker met een warm voorhoofd en dat terwijl ik over 5 dagen in een vliegtuig hoor te zitten. Ik ga zo verder met spulletjes klaarleggen en dan lekker de bank op.
- bolletjeom
- Reisexpert
in 5 dagen kan er een hoop rechttrekken hoor! don't worry.
Ik herinner me idd nog het begin van jouw tripje naar Valencia en daar is het uiteindelijk ook goed gekomen
Dus daar hou ik me aan vast 
Heb afgelopen week veel te veel gedaan/moeten doen dus logische reactie van het lichaam denk ik. Heb gelukkig goed leesboek wat deze week nog uit moet dus vermaak me wel

Heb afgelopen week veel te veel gedaan/moeten doen dus logische reactie van het lichaam denk ik. Heb gelukkig goed leesboek wat deze week nog uit moet dus vermaak me wel

Dit weekend niet veel gedaan, maar de moeheid is niet weg
Zo nog even duiken, en dan maar weer een uurtje slapen. Gelukkig word ik straks naar Utrecht gebracht, en mijn duikspullen kan ik later een keer ophalen als ik weer een auto heb. Ik heb een paar lieve mensen om me heen nu, heerlijk!!!!
Helaas moet ik vanavond hard aan de slag om foto's uit te zoeken voor Veilig Verkeer Nederland. Ik moet nog even zin maken
Morgen sollicitatie, please duim voor me.

Helaas moet ik vanavond hard aan de slag om foto's uit te zoeken voor Veilig Verkeer Nederland. Ik moet nog even zin maken

Morgen sollicitatie, please duim voor me.
- bolletjeom
- Reisexpert
duim duim duim
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Tnx
Het gesprek ging geloof ik wel lekker. Leuke mensen in ieder geval, en echt een fantastisch schoolgebouw! Vandaag zijn er twee sollicitanten geweest, vrijdag komt er nog eentje. Als men vandaag al zou weten dat het niks zou worden, dan zou men vandaag nog bellen. Nog geen bericht, en aangezien het 5 uur is (bijna) neem ik aan dat dat goed bericht is.
Vrijdag meer!

Het gesprek ging geloof ik wel lekker. Leuke mensen in ieder geval, en echt een fantastisch schoolgebouw! Vandaag zijn er twee sollicitanten geweest, vrijdag komt er nog eentje. Als men vandaag al zou weten dat het niks zou worden, dan zou men vandaag nog bellen. Nog geen bericht, en aangezien het 5 uur is (bijna) neem ik aan dat dat goed bericht is.

Dat worden een paar spannende dagen dan!
@bolletjeom hoe verloopt het klussen?
@bolletjeom hoe verloopt het klussen?

Het zijn zeker spannende dagen - morgen moet ik getuigen tegen m'n buurman. En ik vind het doodeng!
@ jenny Spannend.. veel succes!
Kan me voorstellen dat het niet echt lekker voelt.. maar er zullen wel meer getuigen zijn toch?
Kan me voorstellen dat het niet echt lekker voelt.. maar er zullen wel meer getuigen zijn toch?
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
succes Jenny!!! je kunt het!
@erik, morgen is pas de officiele overdracht dus dan kan pas het echte grote klussen beginnen. nu mochten we alleen aan de muur en het plafond van de woonkamer komen.
Ik sta echt te trappelen...
@erik, morgen is pas de officiele overdracht dus dan kan pas het echte grote klussen beginnen. nu mochten we alleen aan de muur en het plafond van de woonkamer komen.
Ik sta echt te trappelen...
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
@ Jenny, spannende dagen, succes!
@ Bolletjeom, succes met het verdere kluswerk
Ik heb afgelopen weekend een heerlijk weekendje weg gehad en daarna lekker dagje Breda met de open kastelendag en nassau dag, op plekken geweest waar ik in Breda nog niet eerder was geweest
Het weekendje weg was ook vieren dat ik 2 jaar samen ben met mijn vriend
Komende weken zijn erg druk en ben ik (helaas) weer weinig thuis.. gelukkig heeft mijn vader de taak op zich genomen een nieuwe voorruit voor mijn auto te zoeken dus hopelijk is dat probleem volgende week verholpen
@ Bolletjeom, succes met het verdere kluswerk

Ik heb afgelopen weekend een heerlijk weekendje weg gehad en daarna lekker dagje Breda met de open kastelendag en nassau dag, op plekken geweest waar ik in Breda nog niet eerder was geweest

Komende weken zijn erg druk en ben ik (helaas) weer weinig thuis.. gelukkig heeft mijn vader de taak op zich genomen een nieuwe voorruit voor mijn auto te zoeken dus hopelijk is dat probleem volgende week verholpen

Jenny: Succes met getuigen én de baan. ATG duimt met je mee 
Pfoeh... ik word een beetje moe hiervan. De afgelopen 24 uur heb ik al een hele boel vrienden, kennissen en collega's die zeggen:"Is het wel verstandig dat je alleen naar Polen gaat?".
Bemoedigend zo vlak voor een reis alleen. Het is dat ik er al geweest ben en weet wat ik niet moet doen, anders had ik mij echt bang laten maken
Maar het is zo jammer dat sommigen mensen alleen geloven in het slechte van het land.

Pfoeh... ik word een beetje moe hiervan. De afgelopen 24 uur heb ik al een hele boel vrienden, kennissen en collega's die zeggen:"Is het wel verstandig dat je alleen naar Polen gaat?".