Een gebroken rib!

Ben erg blij dat ik nu weet wat het is {bulten voelen die er niet horen te zijn is niet echt geruststellend} en dat het dus 'maar' een gebroken rib is.
Pijn doet het in elk geval wel!
Ja, en wie dus met Malaysian Airlines richting Azie gaat kan er binnenkort inzitten!Michelle89 schreef:Niet ingezeten, maar is dat niet zo'n vliegtuig als in de film Flight Plan? Met 2 verdiepingen enzo.. echt tof!
Nieuw huis gekocht / gehuurd of? Denk eraan, bij de bruiloft wel opstaan als ze vragen of iemand bezwaar heeft tegen het huwelijk ~O>bolletjeom schreef:ik zit in de trein en zie 3 ooievaars!!!!
Leuk begin van de dag!
Hebben jullie leuke plannen voor dit weekend?
Ik zit in mijn feestjurk in de trein en ga er in werken..haha. Om 3 uur moet ik op een bruiloft zijn.
Morgen vloeren en behang kopen en het weekend de zolder inpakken
Dit jaar als ik van Singapore naar Sydney vlieg zit ik in zo een. Ben erg benieuwd.El Niño schreef:http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2680/Eco ... rdam.dhtml
Lijkt me cool om eens in te zitten. Heeft iemand wel eens in zo'n enorm ding gezeten?
Dus je bent je stempel er al op aan het drukken?Yvonnetje schreef:Gisteren spullen verhuisd {m'n vriend en ik wonen nu samen} en een beetje met de indeling van de meubels lopen stoeien.
Straks verder met alles schoonmaken en inrichten. Vanavond een bbq {als het niet regent} en morgen de vakantie plannen.
Thanksbolletjeom schreef:@Marshall, Gefeliciteerd met je verjaardag
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten