Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Erik
Site Admin

Re: Café Verweggistan

Bericht door Erik »

Dat is niet zo mooi zeg! Ik dacht dat je om anderen redenen minder online was (minder tijd online doorbrengen?) . Is het al wel aan de beterende hand (aangezien je wel een hertje hebt kunnen redden) ? Of gaat het nog wel een tijdje duren?
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

@ Erik, hoop dat die baby koolmeesjes snel leren vliegen en de ramen met rust laten!

@ Kohraya, Sterkte, een hernia das niet zo mooi! Moet dit vanzelf overgaan of wacht je op operatie?
Will
Reisexpert

Bericht door Will »

Is er hier al iets verschenen over de vliegpas voor jongeren bij Air Berlin?
http://www.luchtvaartnieuws.nl/nl-NL/Ar ... r_jongeren
Op het eerste zicht ziet het er wel interessant uit, al heb ik nog geen tijd gehad om te zien welke routes allemaal mogelijk zijn.
kohraya
Reisexpert

Bericht door kohraya »

@Erik en Globeskater
In 't begin was het écht heel erg. Achter de pc zitten, was niet mogelijk. Nu kan ik alles behalve werk waarbij ik me voorover moet buigen of dingen moet tillen. Langere tijd stilstaan (15min) is ook een pijnlijke situatie. M'n sokken krijg ik 's morgens niet op een normale manier aan.
Maar wandelen doet me goed en na een paar uur ben ik alweer wat soepeler. Op 15min tijd kan dat echter weer om zeep zijn. Kwestie van veel af te wisselen dus.
Ondertussen probeer ik te genieten van het feit dat ik niet naar 't werk moet. De pijn nemen we er maar bij.
LadyHeather
Reisexpert

Bericht door LadyHeather »

dat klinkt behoorlijk naar, zelfs als je dan misschien niet hoeft te werken... hoop dat het snel beter gaat!
Selalu mencari...
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

kohraya, wat naar om te horen zeg :( hoop echt dat het snel beter gaat!

Ik ben blij met laatste werkdag van de week *O* Na de halve week bezig te zijn geweest met spoedklussen kan ik sinds gisteren weer aan m'n eigen werk. Lang leve deeltijddagen van anderen 8)7
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Wow kohraya is een held, een hertje gered! ^O^
Balen van je hernia heel veel sterkte ermee.

@ will, ik had deze tip ook al van iemand anders gekregen en zal er dit weekend een nieuwsberichtje over maken. Gisteren en vandaag geen tijd. Je bent natuurlijk ook vrij om er zelf een berichtje over te maken als je dat leuk lijkt?
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

beterschap manuel!

gisteren mijn stage ruim voldoende afgerond, en vandaag de laatste les op school. eindelijk geen werkdagen meer van meer dan 15 uur *O* nu alleen nog maar heel veel toetsen en verslagen nakijken, solliciteren, werken aan mijn eigen portfolio, foto's maken (voor Veilig Verkeer Nederland), veldweek, en een didactisch onderzoek doen. klinkt bijna als vakantie :X
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Will schreef:Is er hier al iets verschenen over de vliegpas voor jongeren bij Air Berlin?
http://www.luchtvaartnieuws.nl/nl-NL/Ar ... r_jongeren
Op het eerste zicht ziet het er wel interessant uit, al heb ik nog geen tijd gehad om te zien welke routes allemaal mogelijk zijn.
Ik heb het bericht in ieder geval wel voorbij zien komen, als je ons wil helpen (en we kunnen het echt gebruiken!) dan kun je via je profiel bij "mijn artikelen" een nieuwsbericht toevoegen. Wij kunnen dan een final check doen en dan online plaatsen. Leuke is in ieder geval dat het bericht op jouw naam komt te staan en je kunt zien hoeveel lezers het krijgt :)

@kohraya
Nu hopen dat het inderdaad snel beter wordt en dat je er daarna ook vanaf af bent. Je wil niet bij iedere beweging die pijnscheut voelen. :X
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

@ Kohraya
ik hik mogelijk ook tegen een hernia aan. laten we duimen dat het niet zo is. Een vriendin van mij loopt er al 5 maanden mee en haar arts zei; Beter een goede rugzak goed tillen dan een zware koffer schuin achter je aan trekken. De truc zit hem in het optillen van de rugzak. Bij voorkeur op bed of bank zetten en er in kruipen. Je buikspieren het werk laten doen bij het overeind komen.
ik duim voor je!

@erik. hoeveel koolmezen met hersenschudding heb je nu?

Zoals jullie zien...ik ben weer in het land
OOST WEST....THUIS....ook wel leuk 8-)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Welkom terug, zal je website ff in de gaten houden voor de verhalen, ben benieuwd.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

bolletjeom schreef: @erik. hoeveel koolmezen met hersenschudding heb je nu?
Het waren er een stuk of 5. Ze zijn uiteindelijk over de schutting gevlogen/gesprongen/ geklauwterd naar de buren die ook een kat hebben die rond loopt. Weet dus niet of ze nog leven, heb ze niet meer gehoord of gezien :)
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Welkom terug bolletjeom :D Ben ook zeer benieuwd naar je vakantieverhalen!

Ik ben echt toe aan vakantie merk ik. Maar nog 2,5 week :D En ik heb welgeteld nog 7,5 dag te gaan dankzij vrije dagen en een congres :) Heerlijk! In het pinksterweekend maar beginnen met kleding klaar te leggen en alvast in te pakken. Vrijdag nog even shoppen :)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik zit vanochtend lekker thuis te werken *O* Een heerlijk dagje op de bank, grote pot thee, terwijl het buiten grijs is. Ik moet er overigens wel bij vertellen dat ik met een laptop op de schoot zit, en dat de bank en de vloer om me heen bedekt is met stapels toetsen van leerlingen die ik na moet kijken. Er is weinig bank en vloer zichtbaar _O-

Vanmiddag een sollicitatiegeprek. Het zoeken van nieuw werk valt me echt tegen! (Ik ben niet de enige....) Hopelijk heeft de school waar ik straks heen ga interesse in me. _O_

Ik moet nog 5 weken wachten tot mijn vakantie. Maar voor die tijd nog een veldwerkweek (Zeeland), een weekendje varen//duiken (Zeeland), een studiereis (Duitsland).

.... hmmmm.....

Ik ga maar verder met werken, anders word ik nog zenuwachtig voor straks :@
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Veel succes jenny!
Plaats reactie