Rara, waar is dit??? (deel 3)
Re: Rara, waar is dit??? (deel 3)
het is inderdaad een foto van Cairo in Egypte! twee puntjes voor Tom 

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Dat snap ik ook niet. Er is niks bijzonders aan dat Christusbeeld in Rio. Alleen mooi uitzicht....tom schreef:@ erik
ik heb alleen de taj mahal hiervan gezien. snap overigens niet waarom de christo redentor wel en angkor niet
Mensen stemmen vooral op dingen die ze kennen denk ik. Hoewel.....dat ding is wel het enige dat er in mijn ogen onterecht instaat. Chichen Itza vind ik dubieus: als je voor een Maya site gaat moet je eigenlijk voor Tikal gaan. Maar ja, Tikal is nog maar half afgegraven en Guatemala wordt wat minder bezocht dan Mexico. Ben erg benieuwd naar die nieuwe die onderweg is: de nature wonders of the world.
Laatst gewijzigd door El Niño op 08 jan 2009 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- bolletjeom
- Reisexpert
oeps, was er zeer zeker van dat dit een moskee in istanbul was, sorry. 2 min punten voor Tikva (had ze al uitgedeelt)
1 punt voor Laos voor mij.
en tom 2 punten
dan is de stand nu:
Globeskater 6
Bolletjeom 5
Tikva 4
Hildo 4
Erikb 3
Tom83 3
Tom 2
Hariejak 1
Laosfan 1
evanerp 1
1 punt voor Laos voor mij.
en tom 2 punten
dan is de stand nu:
Globeskater 6
Bolletjeom 5
Tikva 4
Hildo 4
Erikb 3
Tom83 3
Tom 2
Hariejak 1
Laosfan 1
evanerp 1
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- bolletjeom
- Reisexpert
@tom
Dit is een foto van die andere waterval die ik gezien heb in Laos. Is geloof ik niet dezelfde. Maar lag tussen Paksong en Tat Fan in. Ik heb een hele school in Paksong van leerboeken voorzien. als dank heeft iemand me toen de hele omgeving laten zien. Deze waterval was ook niet aangegeven of toeristisch.
Moet zeggen dat watervallen wereldwijd verdomd veel op elkaar lijken. Vind het al knap zat dat ik in het juiste land zat
( dit is geen bedelpoging voor een extra punt hoor, wilde gewoon even mijn foto ook met jullie delen)
Dit is een foto van die andere waterval die ik gezien heb in Laos. Is geloof ik niet dezelfde. Maar lag tussen Paksong en Tat Fan in. Ik heb een hele school in Paksong van leerboeken voorzien. als dank heeft iemand me toen de hele omgeving laten zien. Deze waterval was ook niet aangegeven of toeristisch.
Moet zeggen dat watervallen wereldwijd verdomd veel op elkaar lijken. Vind het al knap zat dat ik in het juiste land zat

joehoe!! mn eerste punten
nu ik eenmaal meedoe oppassen dat ik niet fanatiek wordt
@ rudi
die heb ik ook gezien ja, tat yuan is dat. toen ik hem zag had ie trouwens wel heel wat meer volume! was dan ook regenzeisoen
. maar erg mooi idd, vooral als je daar helemaal naar beneden liep en zeiknat werd door de wolk water die er vanafkwam. afgelopen jaar was hij echter wel aangegeven (groot billboard), met zelfs een houten pad/trappetje er naar toe, gaat snel dat soort dingen 

nu ik eenmaal meedoe oppassen dat ik niet fanatiek wordt

@ rudi
die heb ik ook gezien ja, tat yuan is dat. toen ik hem zag had ie trouwens wel heel wat meer volume! was dan ook regenzeisoen

amassakoul
Taj Mahal (echt met stip op nummer 1!!!), Chitzen Itza, Macchu Piccu en de bonus is toch de piramide van cheops.ErikB schreef:Ik heb trouwens 3 van deze 7 nieuwe wereldwonderen gezien (Macchu Picchu, Chitzen Itza, en het Crhristus beeld in Rio. Taj Mahal gemist door stomme planning toen ik de kans had :-(. Wie biedt meer?

Volgende zal wel colloseum worden.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Punt voor het land en punt voor de cultuur die dit bouwwerk neerzette.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
pfff. moeilijke
ik heb die basaltformaties oa in australie gezien dus ga ik daar maar even voor en dan dus de aboriginals....
ik heb die basaltformaties oa in australie gezien dus ga ik daar maar even voor en dan dus de aboriginals....
Ik gok Noord Peru, en dat het de Chachapoyas zijn. De Moche en Chimu zijn het niet.
Tot nu toe niet goed.... Dit is niet het typische beeld waar deze cultuur beroemd om is, maar msichien gaan er nu wel meer belletjes rinkelen. Anders heb ik nog een laatste hint foto maar die is wel heel makkelijk dus die bewaar ik nog even.

- bolletjeom
- Reisexpert
kunst doet me richting zuid en midden amerika denken. En de hanekam aan een stam in Ecuador
Maar verder kom ik niet
denk niet dat ik deze ga weten :-(
Maar verder kom ik niet
denk niet dat ik deze ga weten :-(
onbekend op dit gebied, wilde gok:
maya's uit honduras?
maya's uit honduras?
amassakoul
De foto's worden er niet makkelijker op 
Laatste gok: De Maya, Copan, Honduras.

Laatste gok: De Maya, Copan, Honduras.
He, verdomme. Ik zie nu dat Tom hetzelfde gegokt heeft als ik, maar dan een paar minuten eerder. Hoop nu maar dat het niet goed istom schreef:onbekend op dit gebied, wilde gok:
maya's uit honduras?

nog niet goed.. nu dan maar een inkopertje