Gezocht: vakantieliefdes!
- Nienke Krook
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Gezocht: vakantieliefdes!
Wij staan er ook in, ben idd benieuwd! Het was mij niet heel duidelijk of het nou vandaag of toch volgende week was alleen... maarja, we krijgen een krantje thuis (in nl dan), dus we zien het wel verschijnen 

http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
-
- Reisexpert
- Contacteer:
kan iemand het inscannen zodat de mensen in het buitenland het ook kunnen lezen lijkt me leuk.
gr van Moira
gr van Moira
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Het komt niet vandaag in de krant. Er is vandaag geen krant...
Wanneer nu wel precies weet ik niet. Er moet nog wat aanvullingen gedaan worden hoorde ik vandaag. Zo dus nog maar even wat vragen beantwoorden.
Wanneer nu wel precies weet ik niet. Er moet nog wat aanvullingen gedaan worden hoorde ik vandaag. Zo dus nog maar even wat vragen beantwoorden.

Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
- bolletjeom
- Reisexpert
ik ben ook benieuwd. voor ons is het niet gelukt. We waren onderweg en skypen was qua tijdsverschil geen echte optie en ik was al helemaal niet in de gelegenheid om leuke foto's aan te leveren.
Ach, niet zo heel erg hoor want ik weet nooit of ik nu wel of niet leuk vind om ergens in te staan.
Ach, niet zo heel erg hoor want ik weet nooit of ik nu wel of niet leuk vind om ergens in te staan.

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika