3,5 mnd zo-azie, tips route en duur
Re: 3,5 mnd zo-azie, tips route en duur
Als je heel vroeg boekt heeft Egypt Air vaak fantastische aanbiedingen vanaf A'dam. Vorige zomer vlogen we met ze naar Kuala Lumpur en dat was prima bevallen, zeker als je naar de prijs kijkt. Wij hadden in augustus 2010 dus al weer geboekt naar Kuala Lumpur voor juni-juli 2011 voor 560 Euro. Jammer genoeg heb ik om moeten boeken, omdat Egypt opeens niet meer naar KL vlogen. Maar naar Bangkok kun je nog steeds heel goed met ze vliegen. 650 Euro voor een retour is hartstikke goedkoop!
Re: 3,5 mnd zo-azie, tips route en duur
Hey Erik, leuk dat je reageerd.. Ik woon in Nijmegen dus dus is voor mij even ver als AMS, al jaren vlieg ik mijn ( georganiceerde vakanties jahjah haha ) vanaf DUS, omdat het echt vaak goedkoper is maar niet in deze. Met Air Asia vanaf london.... helaas ook duurder. nahjah, volgens mij is 650 in december ook niet te duur. egypt air wel okey ? hoor dat ze nog wel eens vertraging etc hebben ?Erik schreef:Schiphol is een tijd duurder geweest door de extra vliegtaxs, maar af en toe hebben ze nu (zover ik kan beoordelen) soms ook scherpe aanbiedingen. Wanneer je net als wij net zo ver van Schiphol als van Dusseldorf wonen kijken wij ook dit altijd even na.
Vliegtuigmaatschappijen die (goedkoop) naar Azië vliegen o.a. vanaf Dusseldorf zijn bijvoorbeeld:
Air Berlin
Egypt Air
Emirates
Turkish Airlines (meer richting India, maar wie weet ook nog een optie)
Op de eerste na hebben ze soms wel een tussenstop. Maar als dat de prijs drukt vaak niet zo erg. Vanaf Londen kun je soms een goedkoop ticket scoren wanneer je met Air Asia vliegt.