Verre reis voor korte tijd

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
emiels
Wereldreiziger
Contacteer:

Re: Verre reis voor korte tijd

Bericht door emiels »

Ik zou ook niet voor een week naar bijv. Thailand vliegen, een week naar Marokko zou ik dan weer wel doen :)
Afgelopen vakantie zat ik na ongeveer 9 dagen weer in een vliegtuig, en met geen een dag relaxen ben je helemaal op na een maand *)

Mooie bij mijn werk is dat ik overuren boven de 50 per week niet uitbetaald krijg maar dat worden tijd-voor-tijd uren.
Als je in het buitenland werkt ben je blij als je na 6 a 8 weken je vrienden en familie weer eens zit dus had ik niet de drang om op vakantie te gaan. In de zomer had ik 8 weken vakantie, eerst 2 in Nederland, 4.5 op reis en toen weer 1.5 in NL. Iedere keer dat ik weer terug thuis was had ik het gevoel hier op vakantie te zijn 8)7
Komende zomer heb ik ook weer 2 maanden vakantie staan*, maak ik nu iedereen jaloers?? :X

*In 2009 wel zoveel gewerkt dat het omgerekend 342 dagen van 8 uur waren...
Greed isn't going anywhere. They should put that up on a billboard across Times Square!
Plaats reactie