vraagprijs huis verhuren

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
El Niño
Reisexpert

Re: vraagprijs huis verhuren

Bericht door El Niño »

Wat denken jullie? Of zijn we nu te inhalig??
Ja, zuinig Belgen _O- .
Kom op zeg......en als je het na 10 maanden zat bent wil je ze er zeker weer een maand eerder uit hebben?
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

@ el nino... in het contract staat vermeldt dat wij bij een eventuele vroegere terugkeer voor gelijk welke reden dan ook geen aanspraak kunnen maken om het huis terug te betrekken. Omgekeerd geldt ook dat dat de huurder niet vlugger dan de afgesproken termijn mag stoppen met huur te betalen.

Ik bedoelde het niet slecht voor dat 1 maandje...Maar uiteindelijk hebben we wel duidelijk vermeldt dat we voor de periode van 12 maand willen verhuren, vandaar mijn vraag.

@ hariejak: ik ga eens inlichtingen inwinnen want dacht inderdaad ook dat je dit moet aangeven bij de belanstingen.
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Het zou in ieder geval fijn zijn als je je huis voor 11 maanden kunt verhuren. Je maakt met één iemand een afspraak in plaats van dat je straks iemand krijgt van 2 keer 6 maanden. Lijkt me meer geregel en er kunnen meer dingen mis bij gaan.

Mocht je nog ruim een jaar hebben dan tja... weet niet of ik dan nog zou wachten.. moeilijk.
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

aloha...
joepie joepie...ons huis is verhuurd voor 11 van de 12 maanden. Leuk dat het niet leeg staat en ook leuk van de extra inkomsten.
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

gefeliciteerd *O*
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
Plaats reactie