Chiang Mai de moeite waard??

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
DeBoeb
Contacteer:

Re: Chiang Mai de moeite waard??

Bericht door DeBoeb »

Ben in februari nog in Thailand geweest en daar hebben ze idd niet de Gibbon Experience maar The Flight of the Gibbon http://www.chiangmai-chiangrai.com/flig ... ibbon.html... Heb van mensen gehoord dat het redelijk te vergelijken is al moet die in Laos toch net iets "mooier" zijn.

Ta-ta Tom
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Ziplijnen kan tegenwoordig inderdaad ook in Chiang mai, zal echt niet vergelijkbaar zijn met de gibbon experience. Dat is niet voor niets een experience, met slapen in een boomhut en een stuk bos wat verder niet bewoond is etc. Dat andere flight of the gibbon is een paar uurtjes.

Lees ook eens het nieuws artikel ziplijnen in azie voor andere plekken waar het nog meer kan.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
TRB
Wereldreiziger

Bericht door TRB »

Tikva schreef:Ben ik dan echt de enige die Chiang Mai echt niets vond :X . Maar een saai plaatsje hoor. We zijn naar de dierentuin geweest en hebben een kook en massage curus gedaan en dat was nog alleen omdat we een vlucht geboekt hadden anders waren we na 1 dag weer weg geweest.
Wellicht komt het omdat we net uit Laos kwamen.
Nee, je bent niet de enige ;) Ik kwam ook vanaf Laos en Chiang Rai toen ik Chiang Mai bezocht. Dit was met oud&nieuw; gezellig met al die mensen en die lampionnen overal. Ook ik heb er een kookcursus gedaan, een massage genomen en ik ben even de schietbaan opgeweest; dat was allemaal leuk. Maar qua tempels vond ik het niet speciaal.

Ik weet wel bijna zeker dat al je nog weinig tempels/stammen etc. hebt gezien je het helemaal geweldig vindt. Ik vond het ook iets waar ik geweest moest zijn, maar als je uit Laos komt of al tig tempels gezien hebt is het wel te missen.
Plaats reactie