De porceleinen pony scoort wederom goed in dit topicmerc schreef:M´n WC.
Eigen pot is goud waard

De porceleinen pony scoort wederom goed in dit topicmerc schreef:M´n WC.
Eigen pot is goud waard
Ha, scherp! Helemaal gelijk!Jenny schreef:
En als je thuis bent, mis je de inside jokes met je nieuwe vrienden....
Bij mij is het net omgekeerd... vind het zalig om openbaar vervoer te moeten nemen ook al moet ik dan 4 uur aan de kant van de weg staan... In het belgenlandje is het net zo klote dat je daar wel alles moet... werken, verplichtingen,...Hoot schreef:Wat ik terug in NL altijd zo fijn vind is dat ik gewoon m'n fiets uit de schuur trek en dan overal heen kan zonder na te denken. Die vrijheid ervaar ik op reis nooit, of op een andere manier misschien. Daar moet je toch altijd nadenken wat voor taxi/bus/tuktuk/vulmaarin je moet nemen. Ik weet niet of het echt 'missen' is, maar ik besef me wel elke keer bij terugkomst dat het zo verdomd prettig is dat je gewoon kunt gaan en staan zonder afhankelijk te zijn van een ander.
(Heb geen rijbewijs en zodoende vaak eigen vervoer op reis.)
En wat ik zeker mis is fatsoenlijk bruin brood, het gebrek aan kaas is nog wel te overzien. Geen kleffe toast of halfgare omeletten aub...
Is natuurlijk wel prettig want heb ook geen zin om het de hele tijd (actief) te missen, maar wil hem natuurlijk ook niet vergetenbolletjeom schreef:maak je daar maar niet te druk om. Je zult op een gegeven moment waarschijnlijk met schrik tot de conclusie komen dat je geen tijd hebt gehad om hem te missen omdat je zo druk bent.
Ik heb dat regelmatig. Dan lig ik in bed en denk: F..ck, ik heb de hele dag niet aan hem gedachtwat errugggg!!
Dat zijn precies de 2 dingen die ik zo af en toe op stuur naar mn vriendinnetje in Indonesie (en natuurlijk meeneem als ik ga)! hahaSmartties schreef:bastognekoeken en een vriend van me heeft laatst op verzoek een hele puntzak met tikkels meegenomen (ken je die nog?), echt superlekker.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten