Je mag bij hostelbookers maar 1x reviewen per hostel gedurende je hele leven. Ik was namelijk jaar geleden in een hostel geweest en afgelopen week weer en ik vond het, ondanks dat ik het toen goed vond, nog leuker en er waren wat zaken veranderd (positieve zin!). Ik wilde dit graag kwijt maar dat wil hostelbookers niet omdat ze willen voorkomen dat mensen multi-gaan-reviewen en zo heeft iedereen een eerlijke kans om wat over het hostel te zeggen.
Maar... je moet geboekt hebben om te reviewen dus alleen mensen die wekelijks in hetzelfde hostel zitten, zullen meerdere reviews kunnen schrijven. En zo vaak komt dat volgens mij niet voor. Ik had ook in m'n mail aangegeven waarom ik vind dat er meerdere keren reviewd zou moeten worden als er vaker geboekt wordt: je oordeel is ook afhankelijk van het moment zelf, als er toevallig een feest aan de gang was, zal je het hostel classificeren als ' rumoerig' terwijl het miss net die ene nacht zo was. Of, zo had ik vorig jaar, was er vorig jaar geen water door werkzaamheden maar dat is ook niet altijd. En er kan heel wat veranderen in een jaar tijd.
Maar goed, gelukkig mag ik op ATG wel evt. na een jaar nog een nieuwe review schrijven bij een hostel in de database