Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
dat is inderdaad nog wel even. Jaydee, hou jij het in de gaten en als het nodig is moet je ons hier opnieuw aansporen om dagelijks te blijven stemmen.
ik heb ook even gekeken bij de andere landen en als het een overall competitie zou zijn dan zouden ze nu tweede zijn. niet slecht dus.
stand nu 780 tegen 534
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Marije schreef:Als ik op stem klik zegt hij dat ik al gestemd heb en dat deed hij gister ook al. Of is het zo dat als ik op jouw link klik, ik al direct heb gestemd?
Marije schreef:Als ik op stem klik zegt hij dat ik al gestemd heb en dat deed hij gister ook al. Of is het zo dat als ik op jouw link klik, ik al direct heb gestemd?
Idem hier.
Vandaag ging 't bij mij wel goed, maar ik heb nu de link gebruikt van die vriendin. Weet niet of dat wat uitmaakt natuurlijk en dat kan ik pas over 3 uur checken als ik weer mag stemmen, hihi!
We moeten wel blijven stemmen inderdaad, want het wordt weer spannender!
stel dat het aan de link ligt.... Ga dan zelf naar de site van FOX (effe googelen)
Op de homepage staat een roze fox4you banner. als je daar op klikt kom je bij de wedstrijd uit en dan ga je naar Indonesië
Nog een keer gestemd nu. Nu ruim 400 stemmen verschil. Overigens gun ik het alle drie de mensen wel en vindt ik het eigenlijk een beetje sneu dat een bedrijf het op deze manier doet. Als ze ballen hebben sturen ze straks alle drie de mensen...
bij mij lukt het vandaag ook niet. porbeer het later nog eens
ben wel met je eens dat het stem onderdeel niet echt leuk is voor de mensen aangezien ze allemaal een mega zielig verhaal hebben. Fox had gewoon zelf een winnaar moeten kiezen.
Nu weten mensen heel lang dat ze een kans maken en worden ze beoordeeld op zieligheidsgehalte
als je iets heel zwaars hebt meegemaakt en dat wordt dan gemeten aan iemand anders ellende en dat van jou blijkt dan minder "erg" te zijn...dat is wel zuur
bolletjeom schreef:
als je iets heel zwaars hebt meegemaakt en dat wordt dan gemeten aan iemand anders ellende en dat van jou blijkt dan minder "erg" te zijn...dat is wel zuur
sorry hoor, maar dan moet je niet meedoen aan een dergelijke wedstrijd!
als je graag eens op vakantie wilt omdat je dat in tig jaar niet hebt gekunt ga je niet kijken of alle facetten van de wedstrijd je wel aanspreken.
Het zou van Fox gewoon aardiger zijn om zelf uit de inzendigen een winnaar te kiezen opv over de rug van het leed van een ander een hoop bezoekersaantallen naar hun website te trekken