Makkelijk eigen website bouwen?

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
duikinazie

Bericht door duikinazie »

Ik heb betaald voor mijn .punt.nl site. Hierdoor krijg je geen reclame, 500 MB aan ruimte voor iets van 10 euro voor een jaar.

Dat had ik er wel voor over. Ik vind het vooral handig dat je de menu onderdelen zo kunt kiezen en vaste opties aan en uit kunt zetten. Maar het is ook mogelijk om je berichten met HTML te veranderen. En je kunt een advertentie maken, dat menu ding bovenaan links waarin je zelf met HTML koppen, linkjes maar ook stats in kwijtkunt.

Loes en Rob maken hier ook graag gebruik van. Die site heeft me ook tot .punt.nl aangezet.
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Thanks voor de tips, ik vind het ook een goeie die .punt.nl. Eh...maar waarom hebben jullie foto's van de gayparade op jullie website staan? Jullie zien er toch echt uit als een leuk stelletje :-)
duikinazie

Bericht door duikinazie »

:lol: omdat dat voor ons een echt nederland gevoel weer geeft!
Als we dan in een niet zo vrij land zijn kan ons dat even aan thuis laten denken. Die lijst foto's van Nederland zijn vooral voor ons zelf en voor mensen om te genieten van ons eigen landje
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Hoi Duikinazie!
Heb jij ergens een fatsoenlijke handleiding van punt.nl kunnen vinden? Ik ben er ook mee bezig. Het meeste spreekt voor zich, maar een aantal dingetjes niet....
Groet Erik
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Ik ben ook voor punt.nl gegaan!
Het begint wat te worden......erikb.punt.nl
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ziet er goed uit, mis alleen bij links nog het Around the Globe linkje hahaha, maar verder denk ik dat je er weinig meer aan hoeft te veranderen!
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

He Erik,
Dat komt goed hoor! Ik ga binnenkort een aparte rubriek met links maken, en zet aroundtheglobe er ook wel effe bij. Heb nog wat vragen uitstaan bij mensen (vind het wel zo netjes om effe toestemming te vragen) of ik hun websites kan noemen (oa. Sjaak, en Rob en Loes komen daar bij te staan), daarom wacht ik nog effe met die links. Ben nog lang niet klaar met die weblog....
Groet Erik
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

en mij vraag je niets??? :cry:
maar je site ziet er mooi uit, hoor!!!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

He Rudi!

Ik heb in eerste instantie mensen benadert die in Zuid Amerika gereisd hebben, zodat vrienden tm vage kennissen wat kunnen lezen over de plaatsten die ik in de planning heb staan. Maar voor jou maak ik graag een uitzondering hoor :-). Je hebt natuurlijk ook veel algemene, nuttige dingen op je website staan. Links uitwisselen?

Groet Erik
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

mijn :cry: was met een :wink:
je hoeft je echt niet verplicht te voelen om een link naar mijn ( geweldige) site te zetten hoor!
maar als ie er komt dan plaats ik zeker een link naar jou site terug.
Mijn lijstje met "reizigers onderweg" wordt alsmaar korter dus daar moet ik snel weer eens iets aan doen

gr rudi
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Hoi Rudi,
Graag! Zet jou er ook bij bij mij!
Groet Erik
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

http://erikb.punt.nl/?gr=774864

Iedereen tevreden zo :-)
Sjaak
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door Sjaak »

goed bezig erik!

heb me aangemeld op je site.
jammer dat je er geen hebt @ aroundtheglobe.

en ja antartica.... :!:
Groet,

Sjaak
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

He Sjaak,
Perfect, je staat inderdaad bij de emailabonnees! Eh, jij hebt inmiddels toch ook nog een eigen website naast je weblog ....:-). Het is in ieder geval de schuld van duikinazie en rob en loes....die hebben mij naar punt.nl gedreven :-). Heb je gewoon wat meer mogelijkheden qua layout enzo (en de rubriek sterke verhalen zou bij mij nu al erg lang geweest zijn, terwijl ik nog niet eens weg ben!). Zou mooi zijn als dat hier ook kon. Maar heb geen idee hoeveel tijd/moeite geld het zou kosten om dat aan te passen natuurlijk.......
Groet Erik
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Erik schreef:He Sjaak,
Perfect, je staat inderdaad bij de emailabonnees! Eh, jij hebt inmiddels toch ook nog een eigen website naast je weblog ....:-). Het is in ieder geval de schuld van duikinazie en rob en loes....die hebben mij naar punt.nl gedreven :-). Heb je gewoon wat meer mogelijkheden qua layout enzo (en de rubriek sterke verhalen zou bij mij nu al erg lang geweest zijn, terwijl ik nog niet eens weg ben!). Zou mooi zijn als dat hier ook kon. Maar heb geen idee hoeveel tijd/moeite geld het zou kosten om dat aan te passen natuurlijk.......
Groet Erik
Ik wil je nog steeds vrijheid van layout geven hoor (zie een aantal posts terug). Zelf kom ik op dit moment niet toe een aantal nieuwe layouts te maken maar met een beetje kennis van websites bouwen kom je bij Around the Globe ook een eind als ik je alle spullen aanlever die je nodig hebt om er je eigen look aan te geven :)
Plaats reactie