hoeveel zorgtoeslag krijg jij?

Altijd al willen weten of het mogelijk is om de reis te maken die je al jaren wilt gaan doen met het budget die je voor ogen hebt? Of wil je weten welke verzekering het beste bij jouw reis past?
bolletjeom
Reisexpert

Re: hoeveel zorgtoeslag krijg jij?

Bericht door bolletjeom »

ik mag aannemen dat het bedrag van €57 euro is nadat jullie de zorgeverzekering eraf hebben getrokken?!?!
dus dat jullie onder normale omstandigheden €180 zouden betalen met z'n tweeën.
Mijn basispakket kost me nu €92 meen ik. Helemaal zonder toeters en bellen. Dat is dus ongeveer hetzelfde.

@wereldreiziger. Veel zorgtoeslag krijgen is een kwestie van heel weinig of niets verdienen in een jaar 8-)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

En hoe hoger het eigen risico dat je kiest, des te lager je maandpremie.
marco polo
Reiziger
Contacteer:

Bericht door marco polo »

Premie is 57 per persoon, zorgtoeslag 122 euro. Netto ontvangen we dus meer zorgtoeslag dan dat we premie betalen. Hoe we dit doen? Laag inkomen tijdens de reis (allen opbrengsten verhuren huis) en hoge eigen risico nemen. In de doorlopende reiskosten verzekering wel de zorgclausule genomen. Kort gezegd: Alle zorgkosten die niet door zorgverzekeraar worden gedekt worden door reisverzekering gedekt (binnen de bepalingen uiteraard).
Delta Lloyd is ook voor 365 dagen af te sluiten en kost 90 euro voor twee personen per jaar.
Seeker

Bericht door Seeker »

wereldreiziger schreef:
Seeker schreef:Mijn zorgtoeslag is per maand 57/58 euro, en ik heb een hele goedkope verzekering genomen, waar een doorlopende reisverzekering gratis bij is.

Bij welke verzekeringsmaatschappij zit je dan? En wat zijn de voordelen van die reisverzekering?
Unive zit ik, via zekur.nl, das de goedkoopste verzekering voor jongeren in Nederland, en als je weet wat aanvullend en niet is, omzeil je dat eigen risico mooi.

Ik betaal 70 euro per maand, het is bij deze verzekering zelfs mogelijk om de basis verzeker te hebben voor +- de hoogste zorg toeslag.
Plaats reactie