ik ga naar Krakow en kan een hostel krijgen AAN het centrale plein! dan is dat een top locatie. Het is een stad dus overdag oude gebouwen kijken en 's avonds restaurantjes en barretjes op loop afstand. In een europesche stad wil je het niet laat maken en dan er achter komen dat je alleen nog maar met een dure taxi thuis kan komen.
Ik wil over het algemeen rustig slapen (als het even kan) dus vlak naast een treinstation heeft meestal niet mijn voorkeru...behalve als ik met de trein kom en maar 1 nachtje ergens wil zijn...dan is het lekker als je niet ver hoeft te sjouwen met je spullen.
Zocht gister in Vang Vieng iets. Draak van een stadje vol backpackerskroegen, luide muziek etc etc.
Je kunt er midden in zitten, of aan de weg waar de vrachtwagens langs komen of 1 kilometer naar het zuiden een bungalow aan het water hebben met uitzicht op het karstgebergte (allemaal zelfde prijs). Dan kies ik voor het laatste.
Bereikbaarheid met het openbaarvervoer vind ik ook wel belangrijk trouwens (met name in Europesche steden)
Waarop selecteer jij je hostel?
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Waarop selecteer jij je hostel?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika