Hii alle Zuid Afrika kenners/liefhebbers/vakantiegangers,
Hier weer een update van onze reisplanning!
We hopen dat we de goede keuzes hebben gemaakt, maar iedere tip en aanbeveling is natuurlijk altijd welkom en wordt zeeeer gewaardeerd.
We hebben nu de vluchten geboekt, alle hotels en de binnenlandse vlucht. Nu alleen nog de autohuur en dan we zijn er klaar voor!
Het is ons gelukt om nog 1 nacht een bungalow te boeken in de Lower Sabie, dus daar zijn we heel blij mee! Eerst was alles volgeboekt, maar blijkbaar is er een cancellation geweest
Ik denk dat we voor Kruger zo een hele leuke mix hebben.
We hebben toch besloten om niet naar Drakensbergen te gaan. Het zal vast een gemis zijn, maar hopelijk kunnen we er nog een keertje voor teruggaan.
We hebben er voor gekozen om toch wat meer rust in onze route te brengen ipv heen en weer naar Drakensbergen.
We verblijven nu wel veel langs de kust en tegen jullie advies, lang in St Lucia, maar ondanks de drukte spreekt het ons wel aan en houden wel van wat drukte, gezelligheid en gekte.
We willen onder andere ook zeker gaan bungeejumpen en duiken met haaien!
We verblijven ook in een hostel bij Jeffreys Bay met wellicht de mogelijkheid om daar te gaan surfen.
Mochten er verder nog tips zijn voor geheime plekjes, unieke tips of iets, dan hoor ik natuurlijk heel graag.
Ons reisschema ziet nu als volgt uit
Dag 1 - vertrek NL
Dag 2 - Aankomst Johannesburg om 8.15 uur - doorrijden naar Graskop. Kunnen beide rijden (Daan's Place)
Dag 3 - verblijf Graskop - Panorama Route
Dag 4 - verblijf Graskop - Panorama Route
Dag 5 - vertrek Graskop - Private game reserve (KwaMbili Kame Lodge) - ook nog optie voor Phelwana Game Lodge, maar volgens mij is het park van KwaMbili veel beter qua wildlife)
Dag 6 - Private game reserve (KwaMbili Kame Lodge)
dag 7 - vertrek KwaMbili - via Orpen gate richting Lower sabie - bungalow geboekt
Dag 8 - vertrek Lower Sabie - Crocodile Bridge Safari Lodge
Dag 9 - vertrek Crocodile Bridge - Swaziland (Mlilwane Wildlife Sanctuary )
Dag 10 - Mlilwane Wildlife Sanctuary
Dag 11 - Swaziland - St Lucia (Airbnb - privé boomhut met zwembad)
dag 12 St Lucia
dag 13 St Lucia
Dag 14 St Lucia
Dag 15 St lucia - Dolhin Coast - Airbnb
Dag 16 Vlucht om 9.50 uur naar Port Elizabeth - Jeffreys Bay (Island Vive Jeffreys Bay)
Dag 17 Jeffreys Bay
Dag 18 Jeffreys Bay - Plettenberg (Nothando Backpackers Lodge)
Dag 19 Plettenberg
Dag 20 Plettenberg - Heidelberg (Skeiding Guest Farm)
Dag 21 Heidelberg - Gansbaai (Gansbaai Town Lodge)
Dag 22 Gansbaai - Stellenbosch (Bonne Esperance Guest House)
Dag 23 Stellenbosch
Dag 24 Stellenbosch - Kaapstad (Sea Mount)
Dag 25 Kaapstad
Dag 26 Kaapstad
Dag 27 Kaapstad
Dag 28 Kaapstad
Dag 29 Kaapstad - NL
Dag 30 Aankomst NL
Ik hoop dat wij goede keuzes hebben gemaakt en zie graag nog eventuele tips of aanbevelingen tegemoet!
Wederom bedankt!
Groeten,
Willemijn