3 weken cuba met kids

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Viatori
Contacteer:

Re: 3 weken cuba met kids

Bericht door Viatori »

De route die je noemt is behoorlijk uitdagend. Zou zelfs te durven zeggen dat het niet te doen is. Hoewel de afstanden misschien niet altijd erg lang lijken, doe je er vaak toch een lange tijd over. Daarnaast mis ik inderdaad Viñales, maar goed je moet wel keuzes maken. Om het wat beter behapbaar te maken zou ik er voor kiezen om Baracoa te schrappen (hoewel wel erg mooi, maar gewoon te ver weg). Daarnaast zou ik Guardalavaca verruilen voor Santa Lucia, voornamelijk omdat het beter op de route ligt terug naar het westen.

Cienfuegos en Camaguey zijn inderdaad niet bijzonder, al is er in Cienfuegos wel een heel mooi gelegen hostel waar je prima kunt vertoeven! Hostal Bahia.

Je zou dan dus kunnen denken aan onderstaande lijstje. Gewoon ter hulp en inspiratie.

Havana (3) op de route van Havana naar Viñales kun je Las Terrazas bezoeken, je hoeft hier in principe niet te overnachten.
Viñales (3)
Playa Larga of Cienfiegos (1)
Trinidad (2)
Camaguey (1, puur omdat de afstand naar Santiago anders te groot is)
Santiago (3)
Playa Santa Lucia (2) beter op de route dan Guardalavaca voor de reis weer richting het westen.
Caya Coco (2)
Santa Clara (1)
Varadero (2)
Terug in Havana (1)

V.w.b. de huurauto. Waar heb je allemaal al gekeken? De Geely is overigens een veel voorkomende huurauto in Cuba!
Naar Cuba?
Tips, verhalen, info over o.a. het huren van een auto, auto rijden, mooie routes en leuke steden en stranden vind je op http://www.cuba-reis.nl
pawejaru

Re: 3 weken cuba met kids

Bericht door pawejaru »

Voor de huurauto hebben we gekeken bij Cubacar.
We zullen de route nog eens bestuderen en keuzes moeten maken, bedankt voor je suggestie!
Plaats reactie