Stomme maar niet zoon vreemde vraag.

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
jaydee
Reisexpert

Re: Stomme maar niet zoon vreemde vraag.

Bericht door jaydee »

haha ja hoop op een leuk verslag in normaal nederlands, snap af en toe geen zak van wat hij allemaal schrijft :?
sjaantje
Reiziger

Bericht door sjaantje »

jaydee schreef:haha ja hoop op een leuk verslag in normaal nederlands, snap af en toe geen zak van wat hij allemaal schrijft :?
HAHA, sluit ik me bij aan!
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

jaydee schreef:haha ja hoop op een leuk verslag in normaal nederlands, snap af en toe geen zak van wat hij allemaal schrijft :?
Wie wel 8-) ?

Maar ik betwijfel of we hem terugzien, als die vriendin achteraf toch niet zo betrouwbaar blijkt te zien als Seeker dacht. Of toch gewoon wel, want Seeker = Seeker, hehe. Misschien krijgt Seeker wel een emailalert, en spontaan motivatie om ons even bij te praten c_/
Seeker

Bericht door Seeker »

Ik ben er nu al 3 weken en heb erg naar mijn zin, de mensen zijn wel okay, alleen taxi chauffeurs heb ik soms problemen mee, maar nu pak ik gewoon de skytrain en loop ik stukken, ik ben verder in Korat geweest, en nog paar andere plaatsen, en de vader van mijn vriendin heeft het hotel betaald voor mij, ik verbleef 2 nachten in 5 sterren hotel en 1 nacht in 4 sterren.

Nu zijn we weer in bangkok, en omdat haar nicht weer slaapt bij haar, ben ik nu op een guesthouse genaamd udee, en deze raad ik asn, want er is snel gratis wifi internet, vriendelijke bewaker die blijkbaar technologie als iphone geweldig vindt.

Verder heeft airco, en heb ik voor 300 bath per nacht tussen haakjes een private room, want ik ben enige in de kamer, en het is echt fijn hier bij udee, maar overmorgen gaan we wat met haar familie doen, en klexing is hier gewoon spotgoedkoop, en mijn fake rolex koste me 600 bath, in toeristen boekje zeggen ze 25.

Ik ben ook met haar univeriteit mee gegaan op kamp, was leuke en mindere leuke ervaring, minder leuk omdat ik de taal niet begrijp. Vandaag met zijn 2e op cruise dinner boot geweest, was heel leuk, eten was wel niet super, en blijkbaar waren de moslim oververtegenwordig dus ging zangeres vreselijke moslim liedjes zingen.

Maar mooi was de boottrip zeker, lijkt erop dat thai netwerk weer problemen heeft.
Nanneke
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Nanneke »

Inderdaad: een spijkerbroek niet meenemen naar zo'n warm land. Maar als jij lekker wilt zweten, dan moet je het vooral doen!
En qua was: als je luxe wilt doen, laat jet het daar gewoon voor weinig geld wassen; kan echt op iedere straathoek.
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

Nanneke schreef:En qua was: als je luxe wilt doen, laat jet het daar gewoon voor weinig geld wassen; kan echt op iedere straathoek.
Was jij dan zelf? Kost toch 3x niks, en nog moeilijk ook om het zelf te laten drogen.
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Ha, die Seeker! Mooi zo'n Rolex voor 600 Baht, zeker als je boekje 25 Baht zegt :? .
Goed om te horen dat je nog geen Thai met Samurai zwaarden achter je aan gehad hebt!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

El Niño schreef:Ha, die Seeker! Mooi zo'n Rolex voor 600 Baht, zeker als je boekje 25 Baht zegt :? .
Ben maar voorzichtig met de douane. Nep-artikelen invoeren mag niet, en het zou nog wel eens een hele dure nep-rolex kunnen worden op die manier...
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Nanneke
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Nanneke »

Dexter schreef:Was jij dan zelf? Kost toch 3x niks, en nog moeilijk ook om het zelf te laten drogen.
Meestal niet, maar als je in andere landen bent, Australie, Nieuw Zeeland, dan is zelf wassen toch een stuk voordeliger. Maar in Azie hooguit wat sokken met de handwas.
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Nanneke schreef:
Dexter schreef:Was jij dan zelf? Kost toch 3x niks, en nog moeilijk ook om het zelf te laten drogen.
Meestal niet, maar als je in andere landen bent, Australie, Nieuw Zeeland, dan is zelf wassen toch een stuk voordeliger. Maar in Azie hooguit wat sokken met de handwas.
Tikva wast olifanten. Of ze ze dan ook droog fohnt weet ik niet.
Ikkes
Reiziger

Bericht door Ikkes »

ik lees het net, maar zou dolgraag de verhalen lezen _O-
Margahayu
Reiziger

Bericht door Margahayu »

ff een vraag die op het spijkerbroekverhaal inhaakt:
Ik heb een favoriete spijkerbroek die ik graag een aantal keer wil laten namaken. Ik hoorde dat dat in Bangkok voor een appel en een ei kan, en in goede kwaliteit.. iemand tips??
Seeker

Bericht door Seeker »

Jenny schreef:
El Niño schreef:Ha, die Seeker! Mooi zo'n Rolex voor 600 Baht, zeker als je boekje 25 Baht zegt :? .
Ben maar voorzichtig met de douane. Nep-artikelen invoeren mag niet, en het zou nog wel eens een hele dure nep-rolex kunnen worden op die manier...
Haha over de neppe Rolex, en wat andere neppe merken, heb het allemaal in Nederland gekregen hoor, geen problemen bij doaune in Duitsland, ze controleren blanken met 2 normale koffers niet zo snel lijkt me, wat wanneer je niks aan te geven heb kun je door lopen.

En over die prijs, ik zij 25, en ik bedoelde daar natuurlijk euro´s mee.

Mijn reisverhaal is eigenlijk best mooi, omdat ik geen backpackers reis gedaan heb, maar wel met Thaise jongeren van universiteit mee geweest ben op kamp, heeft wat mooie ervaringen op gedaan, en ik weet nou dat soms toch handig is om Thais te kunnen.

Verder een dinner cruise gedaan, een te commercieel en te duur eiland bezocht, waar duizenden blanken de Thaise normen en waarden aan de laars lappen, en drinken, ja heb over full moon party, vondt er niet zoveel aan, had er meer bij verwacht, want gaat over de maan, maar lijkt meer op een te groot strand feest.

En flink veel kleding gekocht.
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Moira »

Hallo,

Dat eiland is beroemd om zijn ful moon party dus het is helemaal gemaakt voor toeristen vind je het gek dat het zo duur is.
Ben je nog naar Koh Samui of Koh Tao geweest?
Ik vind Koh Phangan persoonlijk best wel leuk en de party is leuk om een keer mee te maken. Ik vind het eiland iets te groot ik hou wel van klein zoals Koh Tao.

gr van Moira
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

He Seeker. Jongen! Hoe is het nou met je vriendin gegaan? Zat zij in die 2e koffer?
Op hoeveel staat de "teller" O-) 8-) ?
Plaats reactie