Sporten op reis?
Re: Sporten op reis?
Heb in Bangkok op meerdere plaatsen gefitnest. Niet heel goedkoop voor een losse les, vergelijkbaar met Nederland. En dan zijn er natuurlijk de thaiboxgyms waar je aan je trekken kunt komen. Heb getraind bij DragonMuayThai (Chalong) en op Koh Tao. Op Koh Phangan was trouwens een paar jaar terug nog een bescheiden fitnesscentrum met Nederlandse eigenaars. Of het er nu nog zit, weet ik niet..
Wel eens met de goede moet een sportschool ingedoken maar na de eerste set vroeg ik me eigenlijk al af waar ik mee bezig was:P
Je bent toch bijna continue in beweging op reis? Zou sporten dan nog echt zoveel toevoegen?
Om eerlijk te zijn ben in inderdaad niet echt aangekomen tijdens het reizen idd.
Als je activiteiten doet als vulkanen oplopen enzo verbrand je genoeg en je bent idd altijd bezig
Denk zelfs dat je meer verbrand als hier haha
Als je activiteiten doet als vulkanen oplopen enzo verbrand je genoeg en je bent idd altijd bezig
Denk zelfs dat je meer verbrand als hier haha
Ze zeggen toch altijd dat je met reizen uit je comfort zone moet gaan?
Door aandringen van een vriendin heb ik een aantal lesjes paaldansen gedaan in Melbourne! Superleuk. Verder niet aan sport gedaan, behalve veel wandelen en fietsen.
Door aandringen van een vriendin heb ik een aantal lesjes paaldansen gedaan in Melbourne! Superleuk. Verder niet aan sport gedaan, behalve veel wandelen en fietsen.
Misschien een tip: ik pakte vaak een (gratis) yogalesje mee! Die heb je in azie veel natuurlijk maar het is in meerdere werelddelen best populair en je kunt bij dergelijke sportscholen vaak wel een lesje aanschuiven. Niet perse voor je conditie maar wel goed voor je gezondheid en lichaam tussen al dat gesjouw met je backpack, hiken en soms wat verstoorde nachtrust door;). En China deed ik bijvoorbeeld af en toe tai chi en kung fu. Nog lachen ook tussen de chinezen. En in Thailand kickboxen.
Ik ga nu zelf binnenkort naar Zuid-Amerika en daar zullen de voetjes zeker van de vloer gaan (ben niet zo'n voetballer dus ik kies voor de tango, chacha en salsa
).
Zo biedt elk land wel iets. En geen zware hardloopschoenen nodig!
Ik ga nu zelf binnenkort naar Zuid-Amerika en daar zullen de voetjes zeker van de vloer gaan (ben niet zo'n voetballer dus ik kies voor de tango, chacha en salsa

Zo biedt elk land wel iets. En geen zware hardloopschoenen nodig!