Jullie uitgaven op jullie laatste reis

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Re: Jullie uitgaven op jullie laatste reis

Bericht door WizardOfOss »

Heb inmiddels de souvenirs die ik al aan m'n ouders had gegeven weer teruggeclaimd, dus zal vanavond wel eens een paar plaatjes schieten.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Ik ben heel benieuwd, Wizard!!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Elrosso
Reisexpert

Bericht door Elrosso »

Ecuador vlucht: 1050
Taxi's: 75
Galapagos: 2000
Autohuur incl benzine: 600
Amazone: 500
Nevelwoud: 250
Week overnachten en eten etc: 350
Oei, -O- denk dat ik ook maar eens op mijn uitgaven ga letten. Maar genieten doe ik al! _O-

Maar voor de komende vakantie is dit al weer te laat....... :?
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
Bjorn123
Reisexpert

Bericht door Bjorn123 »

WizardOfOss schreef:Ik let ook nooit zo op het budget. Misschien juist wel zo verstandig O-)
(maar stiekem heb ik de afgelopen reis (bijna) dagelijks even geteld hoeveel geld ik nog in m'n portemonnee had zitten, dus ik zal vanavond eens gaan rekenen waar ik in totaal op uitkom)
Ter plekken let ik zelf ook niet echt op mijn budget, sommige dagen wil ik het nog weleens bijhouden maar dit is dan tijdelijk. Wel maak ik overwegingen en reis in de goedkoopste klasse (vind ik vaak nog avontuurlijker ook). Om te zien wat ik heb uitgegeven check ik achteraf simpelweg mijn rekening en tel mijn pin bedragen bij elkaar op.
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

Ik heb de exacte getallen niet meer. Maar zonder vlucht kom ik uit op de volgende getallen.

Iran (28 dagen) +- 15 euro (veel uitnodigingen en een paar dure tripjes)
Myanmar (28 dagen) +- 20 euro (slaapplekken niet al te duur en paar dure tripjes)
Colombia (5 weken) +- 25 euro (paar keer geluk met gratis toegang tot museums en zonder ciudad perdida. Met ciudad perdida is het ongeveer 32 euro)
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

@Hildo, misschien wel handig om te vertellen in welk jaar dit was. Want in bepaalde landen kan het heel snel gaan dat ze duurder worden.
Plaats reactie