visum vietnam
Re: Visum Vietnam
Laos & Cambodja gewoon aan de grens ($ is het handigstals betaling)
Vietnam : http://www.myvietnamvisa.com/
Nic.
Vietnam : http://www.myvietnamvisa.com/
Nic.
Bedankt voor je antwoord!
Ik had al ergens gelezen dat je hier on line je visum wat goedkoper kon regelen dan via de ambassade. Nu staat er alleen overal dat je eerst een LOA krijgt en vervolgens ergens een stempel moet halen voor $25?
Nu gaan wij de grens over via land, dus we komen niet op het vliegveld. Kunnen we bij de grens ook nog zo'n stempel halen?
Ik had al ergens gelezen dat je hier on line je visum wat goedkoper kon regelen dan via de ambassade. Nu staat er alleen overal dat je eerst een LOA krijgt en vervolgens ergens een stempel moet halen voor $25?
Nu gaan wij de grens over via land, dus we komen niet op het vliegveld. Kunnen we bij de grens ook nog zo'n stempel halen?
Mijn reactie was idd duidend als je Vietnam binnenvliegt.
in laos kan je een visum halen in vientiane of savannakhet. houd wel rekening met het weekend (dat vrijdag om 15.30uur begint), want dan zijn ze dicht en voeren ze dus geen klap uit. mijn visum 1 maand in savannakhet kostte 50 dollar.
-- You only live once. You better enjoy it --
Visum Vietnam
Hallo wereld reizigers!
Over 2 weken vertrek ik uit Nederland om te beginnen aan mijn wereldreis door Oceanie en zuid oost azie.
ontzettend veel zin in en al een boel geregeld
Toch heb ik wel een vraag, als je vanuit Hong Kong (china) naar Hanoi (Vietnam) reist, kun je dan een visum kopen aan de grens of moet je deze aanvragen bij de ambassade??
liefs , paulien
Over 2 weken vertrek ik uit Nederland om te beginnen aan mijn wereldreis door Oceanie en zuid oost azie.
ontzettend veel zin in en al een boel geregeld

Toch heb ik wel een vraag, als je vanuit Hong Kong (china) naar Hanoi (Vietnam) reist, kun je dan een visum kopen aan de grens of moet je deze aanvragen bij de ambassade??
liefs , paulien
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Uit een ander topic (visum-vietnam-t24544.html) de volgende link; http://www.myvietnamvisa.com/
Kijk eens op deze site, ongetwijfeld dat je daar meer info kunt vinden.
Ik weet echter (vrij) zeker dat je een visum voor Vietnam vooraf aan moet vragen.
Kijk eens op deze site, ongetwijfeld dat je daar meer info kunt vinden.
Ik weet echter (vrij) zeker dat je een visum voor Vietnam vooraf aan moet vragen.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Visum voor Vietnam moet je inderdaad van tevoren aanvragen.
Wat wel kan is een visum upon arival aanvragen
Dat hebbik gedaan. Werkt perfect
Check deze site even. Even invullen en je kan hem aan de grens ophalen.
http://visa-vietnam.org/
LET OP
GELDT ALLEEN VOOR BINNENKOMST per vliegtuig.
Succes en als je nog vragen heb. Let me know
Wat wel kan is een visum upon arival aanvragen
Dat hebbik gedaan. Werkt perfect
Check deze site even. Even invullen en je kan hem aan de grens ophalen.
http://visa-vietnam.org/
LET OP
GELDT ALLEEN VOOR BINNENKOMST per vliegtuig.
Succes en als je nog vragen heb. Let me know
Het kan goedkoper via http://www.cheapvietnamvisa.net/ . Wij hadden onze Letter Of Approval binnen 48 uur op de mail. Om op het vliegveld niet te lang in de rij te hoeven staan kun je van te voren het volgende formulier uitprinten http://www.myvietnamvisa.com/form-on-arrival.pdf en al vast invullen. Anders krijg je dat pas als het je beurt is bij de balie en moet je daarna nog eens in de rij als je klaar bent met invullen. 1 pasfoto is voldoende.
Alle 3 super bedankt voor de reacties, nu moet het goed komen!
wel veel verschillende sites, maar het zal allemaal hetzelfde zijn
laifs!
wel veel verschillende sites, maar het zal allemaal hetzelfde zijn

laifs!
visum vietnam
Hallo, wij mijn vrouw en ik) arriveren op 6 april a.s. in Bangkok. Een 3-tal uur later gaan wij middels een andere maatschappij door naar Hanoi. Wij hebben deze tickets apart geboekt bij verschillende sites. Wij keren terug naar Bangkok vanaf Ho Chi Min op 25 april en blijven dan voor 4 nachten in Bangkok alvorens weer naar huis terug te keren.
Hierbij de volgende vraag: Moeten wij een visum aanvragen in Bangkok op 6 april of kunnen wij dit doen op 25 april. Onze laatste ervaring was dat er een hele lange rij stond voor een visum, maar deze keer reizen wij binnen 3 uur door naar Hanoi. (Misschien een te krap schema?)
Kunnen wij , indien wij een visum nodig hebben op 6 april dan zonder problemen weer Thailand binnen komen op 25 april?
Alvast vriendelijk bedankt, Louis
Hierbij de volgende vraag: Moeten wij een visum aanvragen in Bangkok op 6 april of kunnen wij dit doen op 25 april. Onze laatste ervaring was dat er een hele lange rij stond voor een visum, maar deze keer reizen wij binnen 3 uur door naar Hanoi. (Misschien een te krap schema?)
Kunnen wij , indien wij een visum nodig hebben op 6 april dan zonder problemen weer Thailand binnen komen op 25 april?
Alvast vriendelijk bedankt, Louis
Re: visum vietnam
Oei, 3 uur overstaptijd in BKK is behoorlijk kort! Jullie vliegen hopelijk wel voor beide vluchten van dezelfde luchthaven?
Wat de procedure betreft:
Aangezien je op twee verschillende sites je vluchten hebt geboekt zul je naar alle waarschijnlijkheid twee keer in moeten checken.
Bij aankomst in BKK moet je eerst de bordjes volgen om je tas op de halen. Deze leiden tevens langs de immigratie. Je krijgt daar een stempel in je paspoort die je recht geeft op een visumvrij verblijf voor 30 dagen.
Met stempel en met tas ga je door de douane. Je gaat daarna van de arrivals naar de departure hal van je volgende vlucht. Misschien heb je daarvoor al online in kunnen checken, zo niet dan moet je dat doen. Hou er rekening mee dat de incheckbalie 30-60 minuten (afhankelijk van de maatschappij waarmee je vliegt) vantevoren sluit. Ook moet je je bagage weer afgeven.
Wanneer je je nieuwe boardingpass hebt, moet je opnieuw door de douane (niet hetzelfde hokje als zojuist om het land in te gaan, je bent op een ander deel van het vliegveld
). Je krijgt wederom een stempel in je paspoort, dit maal als bewijs dat je Thailand verlaat.
Dan kun je vliegen naar Vietnam.
Wat de procedure betreft:
Aangezien je op twee verschillende sites je vluchten hebt geboekt zul je naar alle waarschijnlijkheid twee keer in moeten checken.
Bij aankomst in BKK moet je eerst de bordjes volgen om je tas op de halen. Deze leiden tevens langs de immigratie. Je krijgt daar een stempel in je paspoort die je recht geeft op een visumvrij verblijf voor 30 dagen.
Met stempel en met tas ga je door de douane. Je gaat daarna van de arrivals naar de departure hal van je volgende vlucht. Misschien heb je daarvoor al online in kunnen checken, zo niet dan moet je dat doen. Hou er rekening mee dat de incheckbalie 30-60 minuten (afhankelijk van de maatschappij waarmee je vliegt) vantevoren sluit. Ook moet je je bagage weer afgeven.
Wanneer je je nieuwe boardingpass hebt, moet je opnieuw door de douane (niet hetzelfde hokje als zojuist om het land in te gaan, je bent op een ander deel van het vliegveld

Dan kun je vliegen naar Vietnam.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Als je met Airasia vliegt, vertrek je van de andere luchthaven - Don Mueang...
..... En dan heb je een transfertijd van meer dan een uur, en dan mis je gegarandeerd je vlucht.
Er zijn meer maatschappijen dan Air Asia. Laten we hopen dat de vraagsteller daar zijn ticket heeft geboekt.
Er zijn meer maatschappijen dan Air Asia. Laten we hopen dat de vraagsteller daar zijn ticket heeft geboekt.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ja....