grappigste vragen ivm reizen??
Re: grappigste vragen ivm reizen??
In Engeland:
Iedereen denkt dat Amsterdam de hoofdstad van Nederland is. Maar ik weet beter, het is Den Haag.............. toch?
Iedereen denkt dat Amsterdam de hoofdstad van Nederland is. Maar ik weet beter, het is Den Haag.............. toch?
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
In Senegal, chattend met een kennis, stelde hij de vraag: "Hoe kan het dat wij chatten? Hebben ze daar dan computers??" .. right..
Ehm, neeElrosso schreef:In Engeland:

ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika
Ik denk dat hij dat ook wel weet en het daarom bij de grappigste vragen zetIngritaaa schreef:Ehm, neeElrosso schreef:In Engeland:
Iedereen denkt dat Amsterdam de hoofdstad van Nederland is. Maar ik weet beter, het is Den Haag.............. toch?. Den Haag is de hoofdstad van Zuid-Holland.

Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
Dit was de vraag die ik kreeg van een Brit toen ik Engeland was.ubiytsa schreef:Ik denk dat hij dat ook wel weet en het daarom bij de grappigste vragen zetIngritaaa schreef:Ehm, neeElrosso schreef:In Engeland:
Iedereen denkt dat Amsterdam de hoofdstad van Nederland is. Maar ik weet beter, het is Den Haag.............. toch?. Den Haag is de hoofdstad van Zuid-Holland.
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
Op zich best een logische reactie van deze Brit, omdat onze regering in Den Haag is gevestigd. Lekker verwarrend voor de niet-Nederlander 

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Nu snap ik hem! Ik vond het al zo gekElrosso schreef:
Dit was de vraag die ik kreeg van een Brit toen ik Engeland was.

ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika
De leuke vragen van het thuisfront zijn altijd:
- zijn ze daar niet allemaal crimineel?
- ben je niet bang dat je ontvoerd wordt?
- hoe kom je daar aan je geld?
de leukste vraag van de inwoners zelf, is en blijft op Jakarta:
- Picture?
op de borobudur en prambanan hebben ze letterlijk in de rij gestaan om met ons op de foto te kunnen, omgekeerde wereld.
- zijn ze daar niet allemaal crimineel?
- ben je niet bang dat je ontvoerd wordt?
- hoe kom je daar aan je geld?
de leukste vraag van de inwoners zelf, is en blijft op Jakarta:
- Picture?
op de borobudur en prambanan hebben ze letterlijk in de rij gestaan om met ons op de foto te kunnen, omgekeerde wereld.
Ik denk dat je India ook leuk vind
Als je jezelf ooit een filmster wil voelen dan is dat het land to go 

Mijn mama zegt altijd tegen me voordat ik op reis ga:
Je word daar toch niet verliefd he?
Haha, dat is wel een hele leuke 

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Met kinderen kun je het beste naar een camping. Wat moet je toch altijd in die hoela boela landen? Dat is toch niks voor een kind?
- Nienke Krook
- Reisexpert
- Contacteer:
Niet echt een vraag, maar had laatst een gast die bezorgd naar de balie kwam, omdat hij dacht dat zijn kamergenoot aan de cocaine was.... bleek het zakje waspoeder te zijn die hij net daarvoor bij me gekocht had. haha. we verkopen tegenwoordig blauw wasmiddel, om vreemde blikken te voorkomen : )
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Dat riep mijn moeder ook heel hard toen ik vertrok. Werkte averechts...Rebec schreef:Mijn mama zegt altijd tegen me voordat ik op reis ga:

Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
In Indonesië vroeg iedere wildvreemde op straat mij hoe het ging, en bijna even vaak of ik getrouwd was.
Ook kreeg ik vaak de vraag wat ik verdiende en hoe het met m'n familie was.
Allemaal leuke vragen die, vermoed ik, goed bedoeld zijn en uit pure interesse gesteld worden.
De vreemdste vraag kwam van twee Nederlandse dames op leeftijd die ik op Bali op een terras aantrof; "Moet jij niet in Nederland aan het werk zijn?", ik had eigenlijk willen vraag of zij niet in Nederland achter de geraniums moesten zitten, maar dat heb ik maar niet gedaan.
Ook kreeg ik vaak de vraag wat ik verdiende en hoe het met m'n familie was.
Allemaal leuke vragen die, vermoed ik, goed bedoeld zijn en uit pure interesse gesteld worden.
De vreemdste vraag kwam van twee Nederlandse dames op leeftijd die ik op Bali op een terras aantrof; "Moet jij niet in Nederland aan het werk zijn?", ik had eigenlijk willen vraag of zij niet in Nederland achter de geraniums moesten zitten, maar dat heb ik maar niet gedaan.