Hmm....nou ja. De Vietnam plannen zijn toch nog niet concreet, en als ik ooit eens die kant op ga dan zal het toch wel een combo worden met Laos/Cambodja.
Wat betreft uitgaan en locals, tja, de vrouwtjes die je dan versiert zijn toch meestal 'bepaalde types'. Je hoeft dan misschien niet te betalen als je er leuk uitziet, dat betekent niet dat ze geen hoeren zijn In principe kan je stellen dat de meeste vrouwen in bars profiteurs zijn, aangezien in de Aziatische cultuur het gebruikelijk is dat vrouwen niet uitgaan. Gaat natuurlijk niet altijd op, ook in bars geweest waar de 'upper class' van de locals kwam. Die gaan uit met body guard, en moet je harder je best doen dan bij NLse dames om ze te versieren haha.
Daar moet je in alle wat armere landen voor uitkijken. In Zuid Amerika denk ik wat minder, als ik dat zo beluister (de Zuid Amerikaanse cultuur is denk ik toch wat meer een zuipcultuur; ook voor vrouwen

). Vooral in Colombia, Ecuador, en Peru heb je hier en daar "gringohuntsters". Nou kun je best naar zo'n bar gaan, omdat het gewoon wel lachen is. Je komt binnen, en binnen een paar minuten merk je dat we meerdere mooie vrouwen naar je zitten te kijken enzo (geldt niet voor alle gringo's hoor....wel sneu als je in zo'n kroeg nog geen aandacht krijgt

). Maar wel mee oppassen dus. Het is niet overal zo hoor: die tent met die mooie vrouwen in Noord Peru zaten ze echt niet. Sterker nog: het duurde best lang voor ik eens wat aanspraak had. Mooie dame, maar ome Erik stond al vrij snel te zwalken omdat de biertjes en baco's die avond op de een of andere manier vrij hard aan kwamen

. Gewoon weggegaan op een gegeven moment. Zal ik wel geen vrienden mee gemaakt hebben

.
Weet je wat pas erg is? Brazilie! Geloof nooit iemand die in Rio ineens een bloedmooie vrouw opgeduikeld heeft! 80% van de dames in de kroeg (niet alleen in Copacabana, ook in Ipanema) doet zich voor als studente ofzo maar is eigenlijk hoer...Als een dame tegen je begint te ouwehoeren, moet je eigenlijk een soort "hoerentest" doen: aantal vragen stellen om er achter te komen of ze verdacht zijn of niet. Bij twijfel zijn het waarschijnlijk hoeren

. Nee, niet mijn land dat Brazilie (sowieso niet: slecht backpackland door lange afstanden, hoge prijzen, en Portugees). Echt een land waar je de indruk krijgt dat alle vrouwen hoeren zijn

! Sommige locals balen daar ook van maar toch.....