Ipad aanschaffen in Australie?
Re: Ipad aanschaffen in Australie?
Dankjewel voor je snelle reactie. Ik wil alleen graag zeker zijn dat het werkt . Moet nl nog zaken afhandelen onderweg en wil graag zeker weten of mijn me.com account goed werkt, anders neem ik een andere emailprovider.
Kan inderdaad. Zolang je maar internet hebt.
Van een simkaart dan al niet via wifi.
Van een simkaart dan al niet via wifi.
Mijn website; http://www.steveh.nl
Ja daar zal ik me geen zorgen over maken als ik jou was, je e-mails staan namelijk niet op de servers van apple maar ergens anders. zelfs als jij hier in nederland zit zal je hoogstwaarschijnlijk niet je e-mail ophalen vanaf een server die hier ergens in nederland staatyllod schreef:een zijvraagje.
ik heb een ipad en ga over 2 weken 7 maanden naar australie, nieuw zeeland en indonesie. Bij apple zegt men dat de emailapplicatie van de ipad overal terwereld werkt. Is dat jullie ervaring ook? Kan ik in nomather what cafeetje waar ik WIFI heb mijn email ophalen en versturen?

Had dat ding dus intussen binnen maar het werkt niet, word niet ondersteund door apple. Bah bah... ben nu aan het overwegen of ik hem zal Jailbreaken...Steveh schreef: En ik kan hier ook gewoon mijn SD/SD(MC)/MS/MMC/M2/TF kaartjes in doen, ook kan ik 'iets' - bijvoorbeeld mijn camera - via USB connecten met mijn iPad. Dat doe ik allemaal dmv het volgende; http://cdn101.iofferphoto.com/img3/item ... 2-5461.jpg.
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Dat kan op de samsung Tab2 wel. Er zit een micro usb slot in (ook te gebruiken om harde schijf uit te breiden van 16GB naar 48GB.....zo'n optie heeft iPad echt niet!), en met een adapter kun je SD kaartjes er rechtstreeks opzetten.Sandervh schreef:Super leuk dat je een ipad aan wil schaffen heb er zelf ook een, maar heb je er wel over nagedacht dat je er geen SD kaartjes in kan doen van je camera waardoor je voor je fotos nog steeds naar een gewone computer moet? + mocht je van plan zijn om hele reis verslagen er op te gaan typen dat het toetsenbord op het scherm hier niet echt handig voor is.
Zeg hiermee trouwens niet dat je niet een ipad moet kopen (vind hem zelf namelijk super fijn voor gewoon wat surfen en andere rand zaken. Maar zou zelf hem voor een zon reis niet echt handig vinden (of je moet hem puur voor het "vermaak" mee willen) neem daarom zelf ook een mini-laptopje mee op men trip.
Let op: de usb-poorten van zowel iPad als de apple geven erg weinig stroom! Ik heb aan m'n samsung een klein cardreadertje (omdat ik een sony camera heb....SD kaartjes had eitje geweest), en die werkt. Maar hang er geen 60-in-1 cardreader aan ofzo.... Samsung schijnt iets beter te zijn dan Apple (die ondersteunen helemaal niks), maar voor beide geldt dat er alleen apparaatjes aan kunnen die weinig stroom gebruiken....