Wereldreis per motor (vertrek september 2012)
Re: Wereldreis per motor (vertrek september 2012)
Route voor Europa - Azie is nu als volgt:
Nederland > Duitsland > Oostenrijk > italie > Slovenië > Kroatie > Bosnie en herzegovina > Servië > Bulgarije > Turkije > Iran > Pakistan > India > Nepal > India > Myanmar > Thailand > Laos > Vietnam > Cambodja > Thailand > Malesië > Singapore > Indonesië
China / Tibet staan hoog op mijn lijstje maar zoals ik het lees kost het je veel geld om je motor China in te krijgen en zouden ze je rijbewijs niet als geldig rijbewijs erkennen (niet dat dit zo'n probleem is). Eventueel zonder motor zou ook nog een optie zijn. Op het forum van horizon unlimited en
Visum Myanmar is wel van belang dat we die zeker krijgen indien we China overslaan per motor (zal wel moeilijk worden). Vietnam moet ook nog bekeken worden i.v.m. hoge risico's (rijbewijs / verzekering).
Zal binnenkort nog eens voor China kijken.
Gr Johan
Nederland > Duitsland > Oostenrijk > italie > Slovenië > Kroatie > Bosnie en herzegovina > Servië > Bulgarije > Turkije > Iran > Pakistan > India > Nepal > India > Myanmar > Thailand > Laos > Vietnam > Cambodja > Thailand > Malesië > Singapore > Indonesië
China / Tibet staan hoog op mijn lijstje maar zoals ik het lees kost het je veel geld om je motor China in te krijgen en zouden ze je rijbewijs niet als geldig rijbewijs erkennen (niet dat dit zo'n probleem is). Eventueel zonder motor zou ook nog een optie zijn. Op het forum van horizon unlimited en
Visum Myanmar is wel van belang dat we die zeker krijgen indien we China overslaan per motor (zal wel moeilijk worden). Vietnam moet ook nog bekeken worden i.v.m. hoge risico's (rijbewijs / verzekering).
Zal binnenkort nog eens voor China kijken.
Gr Johan
- Kims
- Reisexpert
Klinkt super!
Dacht dat je niet door Myanmar kon reizen met eigen vervoer (behalve een fiets...), is dat recentelijk veranderd? Daar zijn ook nog veel regio's afgesloten voor toeristen... Supermooi land, zeker de moeite waard.
Singapore is trouwens ook een erg duur visum met eigen vervoer.
Succes!
Dacht dat je niet door Myanmar kon reizen met eigen vervoer (behalve een fiets...), is dat recentelijk veranderd? Daar zijn ook nog veel regio's afgesloten voor toeristen... Supermooi land, zeker de moeite waard.
Singapore is trouwens ook een erg duur visum met eigen vervoer.
Succes!
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Hey,
Afgelopen donderdag vertrokken!
Site is online:
www.whoknowswhere.nl
Verslagen volgen nog
Groet Johan
Afgelopen donderdag vertrokken!
Site is online:
www.whoknowswhere.nl
Verslagen volgen nog

Groet Johan
-
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Succes, het is een hele uitdaging!
En wat een mooie website
En wat een mooie website

Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
- stevenl
- Reisexpert
- Contacteer:
Ja, heel veel plezier.ricardobuma schreef:Succes, het is een hele uitdaging!
En wat een mooie website
Ik raad je aan je website wat minder zwaar te maken. Als je in landen komt met langzamer internet zul je merken dat het lang gaat duren voordat je site is geladen. Nu kun je dat nog corrigeren, later (als je verbinding langzamer is) veel moeilijker.
Thx
We willen de foto's en filmpjes via smugmug en youtube linken dus dat zal wel een deel schelen. Staat nu nog eigen materiaal op ja.
Gr Johan
We willen de foto's en filmpjes via smugmug en youtube linken dus dat zal wel een deel schelen. Staat nu nog eigen materiaal op ja.
Gr Johan
Zie het topic nu pas. Ikzelf ben ook een motorrijder en ben dan ook erg jaloers dat jullie het doen.
Veel plezier met jullie rondreis! 

Nog wel plannen om het te gaan doen? Gr Johan @ op dit moment net voorbij Belgrado (verslagen volgen hopelijk over paar dagen als we in Istanbul zijn).
Gr Johan
Gr Johan
Hoi Johan,
Veel plezier alvast! Het ziet er fantastisch uit!
Vraagje: Kan ik me op één of andere manier 'abonneren' op de verslagen van je website? RSS zou het handigste zijn, maar via mail (cf. nieuwsbrief) zou ook kunnen natuurlijk.
Veel plezier alvast! Het ziet er fantastisch uit!
Vraagje: Kan ik me op één of andere manier 'abonneren' op de verslagen van je website? RSS zou het handigste zijn, maar via mail (cf. nieuwsbrief) zou ook kunnen natuurlijk.
Zal het de webdesigner doorgeven
Kan even duren maar moet mogelijk zijn
Gr Johan

rss feed staat op de site. Eerste verslagen (Nederland t/m Istanbul) verschijnen vandaag of morgen.
Gr Johan
Gr Johan
Als ik toch nog één tip zou mogen geven in verband met die RSS: Blijkbaar staat nu enkel het verslag van de eerste dag in RSS. Misschien was dit de bedoeling, misschien ook niet.
Als het de bedoeling was, zou het misschien handig zijn als je onderaan het verslag van de eerste dag, een 'lees verder'-linkje zet naar die Europa-pagina op de website.
Het is omdat ik nog even op de site aan het kijken was, dat ik had gezien dat er al meer verslagen waren. Enkel via RSS zou ik dit dus gemist hebben.
Als het de bedoeling was, zou het misschien handig zijn als je onderaan het verslag van de eerste dag, een 'lees verder'-linkje zet naar die Europa-pagina op de website.
Het is omdat ik nog even op de site aan het kijken was, dat ik had gezien dat er al meer verslagen waren. Enkel via RSS zou ik dit dus gemist hebben.
Als het goed is klopt ie nu. Verslagen zijn niet volledig in rss feed te lezen maar via een ''lees verder'' linkje.
Gr Johan
Gr Johan
Op het eerste zicht lijkt het nu inderdaad helemaal te gaan werken. Toppie!