Goedkoopste manier om aan buitenlandse valuta te komen?

Altijd al willen weten of het mogelijk is om de reis te maken die je al jaren wilt gaan doen met het budget die je voor ogen hebt? Of wil je weten welke verzekering het beste bij jouw reis past?
Reismeis
Reisexpert

Re: Goedkoopste manier om aan buitenlandse valuta te komen?

Bericht door Reismeis »

Laosfan, ik weet niet of je inmiddels al voorzien bent, maar in een reismagazine las ik een artikel over vreemdgelddirect.nl. De site zelf ziet er vrij betrouwbaar uit, maar ik kan via google geen ervaringen vinden? In dit magazine staat ook een code waardoor je geen transactiekosten betaald. Ik weet niet of ik zelf vreemde valuta via zo'n site zou bestellen, desondanks wou ik het je toch meegeven. En misschien is er iemand anders op het forum die ervaring met deze site heeft?
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Reismeis: dank je. Ik heb inmiddels Amerikaanse Dollars in huis (via de bank) en via internet bij andere mensen ook Thaise Baht en Laotiaanse Kip gekocht (en wat Chinese Yuan).
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

Reismeis schreef:Laosfan, ik weet niet of je inmiddels al voorzien bent, maar in een reismagazine las ik een artikel over vreemdgelddirect.nl. De site zelf ziet er vrij betrouwbaar uit, maar ik kan via google geen ervaringen vinden? In dit magazine staat ook een code waardoor je geen transactiekosten betaald. Ik weet niet of ik zelf vreemde valuta via zo'n site zou bestellen, desondanks wou ik het je toch meegeven. En misschien is er iemand anders op het forum die ervaring met deze site heeft?
Ik heb nog even naar de website gekeken, maar wat je wint op de transactie heb je door de slechte wisselkoersen al 3 tot 4x betaald. Ik zag op de COP een marge van 10% tot 30% en voor bijv de CNY een marge van 25%.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Ah, het addertje is dus al gevonden :P Bedankt, Hildo!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Plaats reactie