Goedkoopste manier om aan buitenlandse valuta te komen?
Re: Goedkoopste manier om aan buitenlandse valuta te komen?
Laosfan, ik weet niet of je inmiddels al voorzien bent, maar in een reismagazine las ik een artikel over vreemdgelddirect.nl. De site zelf ziet er vrij betrouwbaar uit, maar ik kan via google geen ervaringen vinden? In dit magazine staat ook een code waardoor je geen transactiekosten betaald. Ik weet niet of ik zelf vreemde valuta via zo'n site zou bestellen, desondanks wou ik het je toch meegeven. En misschien is er iemand anders op het forum die ervaring met deze site heeft?
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Reismeis: dank je. Ik heb inmiddels Amerikaanse Dollars in huis (via de bank) en via internet bij andere mensen ook Thaise Baht en Laotiaanse Kip gekocht (en wat Chinese Yuan).
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Ik heb nog even naar de website gekeken, maar wat je wint op de transactie heb je door de slechte wisselkoersen al 3 tot 4x betaald. Ik zag op de COP een marge van 10% tot 30% en voor bijv de CNY een marge van 25%.Reismeis schreef:Laosfan, ik weet niet of je inmiddels al voorzien bent, maar in een reismagazine las ik een artikel over vreemdgelddirect.nl. De site zelf ziet er vrij betrouwbaar uit, maar ik kan via google geen ervaringen vinden? In dit magazine staat ook een code waardoor je geen transactiekosten betaald. Ik weet niet of ik zelf vreemde valuta via zo'n site zou bestellen, desondanks wou ik het je toch meegeven. En misschien is er iemand anders op het forum die ervaring met deze site heeft?
Ah, het addertje is dus al gevonden
Bedankt, Hildo!

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..