Ervaring met de gorillapod?

Weten hoe je geweldige foto's maakt tijdens je reis? Of wil je jouw fotografie kennis delen met andere reizigers gebruik dan dit forum.
Sandervh
Reisexpert

Re: Ervaring met de gorillapod?

Bericht door Sandervh »

Gisteren mijn Gorillapod hybrid besteld!

Wel leuk detail: Had via de tweakers pricewatch gekeken waar ik deze het goedkoopst kon bestellen. Deze gaf aan dat ik hem op de site grausonline.nl voor €29,95 kon bestellen met €7,00 verzendkosten. prima prijs dacht ik dus voor €36.95. was ook de goedkoopste op de pricewatch. Bleek op de site de prijs nog eens 2€ goedkoper uit te vallen dus werd het totaal €34.95. Nadat ik hem besteld had heb ik dit ook even gemeld aan Tweakers, dus kreeg vandaag een mailtje dat de prijs was aangepast. Dus ik ging kijken op de site van Tweakers, was die weg! Dus was wat verder op onderzoek uitgegaan en weer naar de site gegaan waar ik hem besteld heb. Staat hij er nu ineens op voor €49.95!!! waar dus nog de verzendkosten bij moeten komen, oftewel de prijs is in 1 dag €22,00 omhoog gegaan! denk dat ze hebben gemerkt dat ze een verkeerde prijs op de site hadden staan die niet echt juist was haha!
Naamloos.jpg
Naamloos.jpg (124.92 KiB) 446 keer bekeken
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Plaats reactie