Nah, wilde geen bezoekers afschrikken van een foto met mijn reisbaardbolletjeom schreef:jammer jammer....bang voor gezichtsverlies, dexter?

Nah, wilde geen bezoekers afschrikken van een foto met mijn reisbaardbolletjeom schreef:jammer jammer....bang voor gezichtsverlies, dexter?
ja !Dexter schreef:[quote="bolletjeomOhja, was ik de enige die dacht dat eva-nerp een vrouw was? Blijkbaar evan-erp? Erp?
Ah, kijk eens aanbolletjeom schreef:eva nerp![]()
de meeste van ons kennen de oprichter van deze site als Erik...maar met ErikB erbij kwam er steeds meer verwarring dus zijn we erp steeds vaker bij zijn officiele naam gaan noemen.
Ik zal sportief zijn. Omdat "van" een tussenvoegsel is maak ik er EvA vanJenny schreef:Doe nou niet.... Voor dat je het weet krijgt die arme Erik Dexter en ErikB over zich heen!
Jammer dat ik er niet ben (was?) tijdens de ATG3 meeting, ik zou jouw schoonheid graag met eigen ogen willen aanschouwen >:)ErikB schreef:Ik ben een knappe vent, maar dat zie je nooit op foto's.
Het was een grapje he....je zag deJenny schreef:Jammer dat ik er niet ben (was?) tijdens de ATG3 meeting, ik zou jouw schoonheid graag met eigen ogen willen aanschouwen >:)ErikB schreef:Ik ben een knappe vent, maar dat zie je nooit op foto's.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten