Reisspullen - Waar te kopen?

Wat kan ik het beste in mijn rugzak doen en wat niet? Deel hier de meningen samen met anderen over de reisuitrusting.
Nicciegoesaussie
Reiziger

Re: Reisspullen - Waar te kopen?

Bericht door Nicciegoesaussie »

Ben bij de wit geweest, ze hadden er 1 backpack naar mijn eisen haha.. Wil namelijk een backpack die je helemaal open kunt ritsen.. Maar ze hebben er inderdaad erg veel keus en als ik daadwerkelijk de backpack ga kopen zal ik er ook nog wel een keer heen gaan, maar wil ook nog even bij de beversport, kampeermarkt en perry sport kijken!
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

@niccie
Ik ben zeer tevreden over mijn rugzak met rondom rits van Jack Wolfskin!!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Twijfelaar

Bericht door Twijfelaar »

Bedankt voor de reacties tot dusver, een Xenos zit hier wel in de stad dus daar ga ik zeker eens een kijkje nemen.

Kennen jullie ook nog leuke internetadresjes?
Ik bedacht mezelf nog dat er bij Amazon misschien nog wel spullen te koop zijn op dit gebied, maar ik weet niet of ze die naar NL verzenden.
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Overal koop ik altijd wel wat. Maar meestal kijk ik eerst even op het internet wat ik wil hebben en wat de prijsklasse ervan is. En als het online het bestellen is dan doe ik dat (en eventueel bij een winkel in de buurt ophalen). Ook als ik pas later iets nodig heb (zoals een regenjas of iets dergelijks) koop ik het in het land waar de koers lager is dan die van de euro. ;)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Twijfelaar schreef: Ik bedacht mezelf nog dat er bij Amazon misschien nog wel spullen te koop zijn op dit gebied, maar ik weet niet of ze die naar NL verzenden.
Tuurlijk verzenden die naar Nederland.

Voor boeken vanuit de VS ben je US$ 9.99 kwijt, en voor boeken vanuit UK ongeveer GBP 4. En de pond staat laaaaaag! *O*
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

Je kunt ook informeren of meer mensen bijvoorbeeld een LP willen hebben en als groepje bestellen. Scheelt weer in de verzendkosten. Ik bestel ook wel eens een boek bij Bol. die hadden laatst een goede LP aanbieding
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Ik heb hier nu een geleende Rough Guide van Laos staan maar ik ben er niet zo van om dingen te lang te lenen. Daarom wil ik het boek nu kopen want het is wel een interessant en leuk boek.

Als iemand weet waar ik die het goedkoopste kan krijgen dan lees ik het graag. Evt. tweedehands is ook prima.

Het zou ook kunnen dat er binnenkort een nieuwe versie uit gaat komen. Als iemand dat weet dan lees ik het ook graag ^O^
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Plaats reactie