Geef jij tips van mooie plekjes aan andere reizigers?

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: tips geven; ja of nee??

Bericht door Tikva »

Anti-tips ook best wel:
Bij aan nederlanders die een trotter gids India heeft en naar Khajuraho gaat moet niet naar het daarin zo opgehemelde museum gaat, want die lui zijn echt ergens anders geweest, of voordat de hele kunstschat verkocht werd. Erg grappig dat mensen die er dan ook waren geweest toen we het over de kwaliteit van die gids hadden ook gelijk over dat museum begonnen.

Verder natuurlijk wel eens bepaalde plaatsen of hostels/restaurantjes die tegen vielen. Zeker als je ergens een paar dagen bent en je bedenkt waar je nu weer zou gaan eten en het daar met andere over hebt.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
El Niño
Reisexpert

Re: tips geven; ja of nee??

Bericht door El Niño »

Ach, ik geef ze gewoon. Heb ook niet de illusie dat mijn tips in het algemeen zo uniek zijn....
Als ik al speciale tips heb dan zijn die voor het nog nauwelijks ontdekte Colombia. En reizigers die het lef hebben om daar heen te gaan gun ik deze tips sowieso wel ;)
Plaats reactie