de nieuwste foto van Erik...die zal Laosfan wel goed hebben. Ik zou het niet geweten hebben al lijkt de brug op die van Girona (spanje) en ik ook zoiets onder Milaan heb gezien.
Rara, waar is dit???
- bolletjeom
- Reisexpert
Laosfan, de opmerking van mijn website was voor Evanerp bedoeld die Transmongolie zei bij die foto
de nieuwste foto van Erik...die zal Laosfan wel goed hebben. Ik zou het niet geweten hebben al lijkt de brug op die van Girona (spanje) en ik ook zoiets onder Milaan heb gezien.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- bolletjeom
- Reisexpert
- bolletjeom
- Reisexpert
bolletjeom: ik weet dat het niet voor mij was maar ik wilde toch even laten weten dat ik zeker niet 'vals' gespeeld had
Erik: foto met de zgn. Eiffeltoren is volgens mij ook in Las Vegas, VS. En ik had dat ook gezegd als bolletjeom wat anders als antwoord had gegeven. Was weer een vrij makkelijke.
Ik weet de naam van de brug in Florence/ Firenze/ Florentië niet meer. Ben er een paar maanden terug geweest maar ben de naam kwijt. Heb die brug volgens mij ook niet gezien (de rest in de stad wel zo'n beetje).
De foto met de fietsen is denk ik in China en ik gok op Beijing (al kwam Pingyao als eerste in me op).

Erik: foto met de zgn. Eiffeltoren is volgens mij ook in Las Vegas, VS. En ik had dat ook gezegd als bolletjeom wat anders als antwoord had gegeven. Was weer een vrij makkelijke.
Ik weet de naam van de brug in Florence/ Firenze/ Florentië niet meer. Ben er een paar maanden terug geweest maar ben de naam kwijt. Heb die brug volgens mij ook niet gezien (de rest in de stad wel zo'n beetje).
De foto met de fietsen is denk ik in China en ik gok op Beijing (al kwam Pingyao als eerste in me op).
- bolletjeom
- Reisexpert
- bolletjeom
- Reisexpert
- bolletjeom
- Reisexpert
Ik zeg thailand
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
Stam? zijn ze niet verkleed voor de toeristen
Welk land is dit?

Welk land is dit?
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
nee, ze zijn niet verkleed voor toeristen!!!!
wij hebben 3 weken vrijwilligerswerk gedaan bij deze stam en werden uitgenodigd om te blijven voor het jaarlijkse "swingfestival" waarbij schommels gebouwd worden om een goede oogst af te dwingen.
Wij waren de enige buitenstaanders tijdens deze 3 dagen durende ceremonie.
Het is een bergvolk, welke?
de kenners zouden het moeten kunnen zien aan het hoofddeksel
wij hebben 3 weken vrijwilligerswerk gedaan bij deze stam en werden uitgenodigd om te blijven voor het jaarlijkse "swingfestival" waarbij schommels gebouwd worden om een goede oogst af te dwingen.
Wij waren de enige buitenstaanders tijdens deze 3 dagen durende ceremonie.
Het is een bergvolk, welke?
de kenners zouden het moeten kunnen zien aan het hoofddeksel
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl