Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
Welke opleiding volg je dan dan? Wellicht nog even switchen, lekker MBO elektrotechniek gaan doen (wel de industriele richting) dan help ik je wel aan een baan hoor. Keuze zat 

http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Ik doe momenteel de master nutrition and health. Klinkt natuurlijk vrij vaag, maar als ik zou moeten zoeken naar een baan zou het met public health, clinical nutrition of met health interventions te maken hebben. (denk ik... )Tikva schreef:Welke opleiding volg je dan dan? Wellicht nog even switchen, lekker MBO elektrotechniek gaan doen (wel de industriele richting) dan help ik je wel aan een baan hoor. Keuze zat
Komt wel goed. Eerst maar eens een leuke stage vinden! Daar zijn wel veel meer mogelijkheden, ook in het buitenland best veel want dan weer erg leuk is!
Mijn broer heeft electrotechniek gedaan en die heeft inderdaad werk genoeg. Die woont bij Dordrecht in de buurt maar moet regelmatig voor een dagje naar Groningen om daar een en ander te doen

Wat doe jij voor werk?
ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika
Ach ik weet dat het nu een periode is dat er weinig werk is vanwege bezuingingen, in "normale tijden" is er zat werkgelegenheid in mijn sector.Ingritaaa schreef:Ik ben niet in paniekmenasil schreef:
Niet meteen in paniek raken. Ik weet niet welke opleiding je precies doet maar op dit moment is in vele sectoren het aantal vrije vacatures nog steeds om te huilen!
Ikzelf ben nu sinds aantal maanden de vacatures in de gaten aan het houden op mijn werkgebied omdat ik bij mijn huidige baan nog geen zekerheid heb...Ik wil niet weg maar het kan geen kwaad rond te kijken want voor hetzelfde geldt komt er een veel leukere functie voorbij.. Er zijn er welgeteld 4 vrijgekomen in mijn richting sinds december (althans de richting waar ik op wil/voor heb gestudeerd)...Dus ja, ook ik zou misschien maar 1 vacature kunnen invullen als iemand dat nu aan mij zou vragen... vacatures krijgen gemiddeld 70 reacties.. concurrentie is dus hoog! Ik zit in de overheidssector en daar zal pas in 2013/2014 weer veel vrijkomen...dan is de grote uitstroom. Zag nu dat het inderdaad wel serieus overkomt. Nu is het dat ook wel, maar ben gelukkig nog niet klaar met studeren.
Lijkt me wel een vervelend idee dat je niet makkelijk een andere leuke baan kunt vinden. Mocht het zover komen dat ik niet snel een baan vind ga ik denk ik wel proberen aan de slag te gaan, dan maar in een iets andere richting. Of naar Afganistan.
Hopelijk krijg je bij je huidige baan wel zekerheid!
Haha Afghanistan kan altijd nog inderdaad

- bolletjeom
- Reisexpert
ik heb vandaag vanuit de trein een zilverreiger gezien
die zijn behoorlijk schaars in nederland!! Toch leuk dat mijn trein door een mooi natuur gebied komt

die zijn behoorlijk schaars in nederland!! Toch leuk dat mijn trein door een mooi natuur gebied komt

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik heb vandaag met een vriendin weer een stukje van het pieterpad gelopen, was echt fantastisch weer en al kletsend en om je heen kijken schiet je ontzettend op!
daarna vanavond mijn 3e paaldansles van dit voorjaar gehad, blijft leuk alleen beetje jammer van de dikke bult die er nu op mijn scheenbeen zit naar hardhandig met die paal in aanraking te zijn gekomen
Morgen begint salsadansen weer dus ben lekker bezig
daarna vanavond mijn 3e paaldansles van dit voorjaar gehad, blijft leuk alleen beetje jammer van de dikke bult die er nu op mijn scheenbeen zit naar hardhandig met die paal in aanraking te zijn gekomen

Morgen begint salsadansen weer dus ben lekker bezig

Oh nee, nieuwe aardbevingin Japan. 7.4 op de schaal van richter.
Alweer? Het houdt maar niet op...
Er is een tsunami alert van kracht....
- bolletjeom
- Reisexpert
sjesus. kom ik hier even ter ontspanning kijken kan ik meteen weer aan het werk.....
"goede" nieuws is dat de tsunami waarschuwing alleen voor noord japan is dus niet de hele oceaan over gaat rollen...

"goede" nieuws is dat de tsunami waarschuwing alleen voor noord japan is dus niet de hele oceaan over gaat rollen...
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Het blijft maar rommelen daar, onwaarschijnlijk.
Het is dat er eind vorig jaar iemand met het plan kwam om nu weer naar Noord-Korea te gaan, anders had ik op dit moment waarschijnlijk in Japan zullen zitten, en meer specifiek de getroffen regio. Wat dat betreft is het toch maar goed dat daar dus iets anders tussen is gekomen...
Het is dat er eind vorig jaar iemand met het plan kwam om nu weer naar Noord-Korea te gaan, anders had ik op dit moment waarschijnlijk in Japan zullen zitten, en meer specifiek de getroffen regio. Wat dat betreft is het toch maar goed dat daar dus iets anders tussen is gekomen...
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
@Wizard, lijkt me wel raar om te beseffen dat je daar ook had kunnen zitten,
las vandaag nog krantenartikel over stel die op huwelijksreis waren en daar begon het al met sneeuwellende, daarna een cycloon, toen Christchurch en daarna Japan..maar goed geloof wel dat ze iig in Christchurch en Japan er niet op moment zelf zaten maar vlak erna ofzow..
las vandaag nog krantenartikel over stel die op huwelijksreis waren en daar begon het al met sneeuwellende, daarna een cycloon, toen Christchurch en daarna Japan..maar goed geloof wel dat ze iig in Christchurch en Japan er niet op moment zelf zaten maar vlak erna ofzow..
Dat berichtje had ik ook gelezen. Zes natuurrampen in één wereld reis.
Hoe kan het dat met KLM een enkele ticket naar Beijing +/-1400 euro kost en een retourtje maar 850? 
Als ik dan op speciale boekingen kijk kom ik voor een retour weer uit op 940 euro.

Als ik dan op speciale boekingen kijk kom ik voor een retour weer uit op 940 euro.
Laatst gewijzigd door emiels op 10 apr 2011 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Greed isn't going anywhere. They should put that up on a billboard across Times Square!
- bolletjeom
- Reisexpert
dat is niet zo heel vreemd. enkeltjes bij reguliere maatschappijen zijn vaak duurder dan een retourtje. Dus...retourtje kopen en je afmelden voor de terug weg 

Gisteren naar de apenheul geweest, best wel grappig. Ze hebben aankomend weekend ook nog een actie als je bij greenchoice zit kan je voor 5 euro (wel reserveren via website).
Vandaag heerlijk weer, in de tuin liggen met laptopje. Helemaal een vakantie gevoel.
Vandaag heerlijk weer, in de tuin liggen met laptopje. Helemaal een vakantie gevoel.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY