Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Ik ben niet heel actief meer hier, want zo veel heb ik niet toe te voegen, hihi, maar ik lees wel heel regelmatig mee en probeer af en toe iets nuttigs bij te dragen En raak nog steeds enorm geïnspireerd door alle verhalen en foto's. Ik zat een beetje te bladeren en vind het leuk om alle gezichten te zien, dus bij deze ook een paar van mij.
Voorlopig alleen een tripje naar Rome in oktober. Helaas was mijn eerste grote reis voorlopig ook de laatste, sinds Nieuw Zeeland steeds gebrek aan tijd en geld... ik studeer al erg lang en moet nu echt een keer afstuderen en daarna eerst maar eens een paar jaar centjes verdienen. Maar kleine tripjes zijn ook leuk en ik heb nu lekker heel veel tijd om me te verheugen op Rome.
Rebec schreef:Rome is echt een geweldige culturele stad met heerlijk eten! Dat wordt zeker genieten!
I know Ik ben er 2 keer eerder geweest, één keer met mijn klas in de 5e en later nog een keer een paar dagen met een vriend en een vriendin. Fantástische stad! Mijn moeder wil 'm ook al heel lang graag zien en jaaaaren geleden hebben we de afspraak gemaakt dat we ooit samen naar Rome gaan. En nu gaan we dan eindelijk echt! Ik heb ontzettend veel zin om haar heel veel te laten zien en ook om zelf nieuwe dingen te zien!