wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
bolletjeom
Reisexpert

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door bolletjeom »

@hariejak: schat, Jenny komt werktechnisch op straat te staan, niet qua wonen. ...maar jenny, je mag inderdaad altijd bij ons op de bank komen wonen als dat ooit gebeurd ;-)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

bolletjeom schreef:@hariejak: schat, Jenny komt werktechnisch op straat te staan, niet qua wonen. ...maar jenny, je mag inderdaad altijd bij ons op de bank komen wonen als dat ooit gebeurd ;-)
Jullie zijn lief!!!!!!

Ik ben idd werkloos vanaf 1-7, niet dakloos. Mijn appartementje in Utrecht is relatief goedkoop, dus zorgen dat ik de huur niet meer kan betalen maak ik me nog lang niet!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

mijn volgende bestemming: als ik geen nieuwe reis (werk) krijg voor mid juli
Dan ga ik eerst J. verzorgen na zijn knie operatie en zodra hij te eigenwijs word en toch weer door het huis gaat rennen en zelf zijn boodschappen kan doen ga ik naar
Mijn vriendin met 2 kleine kinderen helpen haar nieuwe huis te schilderen etc. Dat is gewoon niet te doen alleen als je ook op een baby en peuter moet passen.
Dan "moet" ik ook nog een keer een weekend naar Munchen..en dan mid juli dus Ecuador.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Dexter schreef:Half mei keihard pilsen in Gent met oude dispuutsgenoten _O_
Vergeet niet even stevig af te pilsen in 't Kwakgat!

ps. Van Binsbergen is gewoon een lul! _O-
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

ErikB schreef:
Dexter schreef:Half mei keihard pilsen in Gent met oude dispuutsgenoten _O_
Vergeet niet even stevig af te pilsen in 't Kwakgat!
Fantastisch! Maar niet zo legendarisch als het biermerk Domus in Leuven, met speciaal studentenbier: ConDomus!
Daniii
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door Daniii »

Ik heb mijn ticket naar ZO Azie geboekt voor november!! Enkeltje Kuala Lumpur voor 177,- euro!!! :D Ik ga echt! Superleuk!
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Ik heb een nieuwe baan, joepie!! Mijn contract liep af op 1 juli en op dit moment verlengen ze bijna niemand, dus ben helemaal blij.

Ging alleen wel heel snel maar moet al wel 1 juni beginnen en dan aantal weken training.
Weekendje Stockholm 6-8 juni gaat dus niet door.

Wel heb ik nog 15 vakantiedagen dus ga deze week met mijn huidige werk overleggen om toch nog een weekje op te kunnen nemen. Bijvoorbeeld van 18-22 mei of 25-29mei. of mischien nog beter 21mei tot 1 juli :)

Heb ff op ryainair gekeken en zou die periode ook nog goedkoop toch weer naar Stockholm kunnen. Maar ook Riga of Sardinie kunnen is dat leuker voor meerdere dagen?

Als iemand nog een andere tip heeft, budget 500 euro voor een weekje zijn ze welkom! Wat ook leuk is in je eentje!
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Gefeliciteerd Tikva!

Budgettip voor 1 week, 500 Euro. Dan zeg ik Krakow. Je kunt goedkoop op en neer met Wizzair vanaf Eindhoven. Een dag of 4-5 in Krakow is wel genoeg. Een van die dagen kun je dan naar Auschwitz gaan. Om een week vol te krijgen zou je een paar dagen de bergen in moeten trekken ofzo. Krakow vond ik een stuk goedkoper dan Praag, maar niet echt goedkoop (een dormbed voor 13 Euro ofzo is duurder dan bv Buenos Aires...). 500 Euro voor een week inclusief vlucht moet prima te doen zijn.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Tickets naar krakow zijn best duur voor de laatste of ene laatse week van mei, wel leuk voor een andere keer. Heb ff in de bieb LP bekeken en Sardinie is niet echt backpacker vriendelijk.

Dus zal toch wel stockholm worden of Riga. Weet a.s woensdag wanneer ik precies vrij ben. Dus tips zijn nog welkom.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Hmm, zaterdag 23 mei heen voor 48 Euro en za 30 mei terug voor 16 Euro. En jij vindt dat duur :-)? Ik zie sowieso een heleboel enkeltjes voor rond de 32 Euro in die periode.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

oke die heb ik net niet gezien alleen 80euro enkele reis.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Nou na al die mensen hier die naar Marokko gaan ga ik ook maar eens na-apen. Van 23 mei tot en met 28 mei.

Had toch meer zin in zon en exotisch dan stockholm, plus kan makkelijk in een weekend en is altijd goedkoop. Eindhoven is zo ver weg maar vanaf juli gaat ryanair ook vanaf weeze ook krakow vliegen (vanaf 19 euro incl tax) dus dat komt een andere keer wel.

Ticket was een mooie prijs, heb al een hostel voor de eerste 2 nachten. De number 1 hostel van afrika. Ben benieuwd!, niet goedkoop maar krijgt als een van de weinig dorms goede reviews. Plus kijk die foto's http://www.equity-point.com/index.php?o ... 70&lang=nl
Ik had al wat gegoogled en gelezen dat als vrouw alleen de mannetjes wel irritant zijn maar niet gevaarlijk. Nog tips?
Na 2 nachten wil ik denk ik een georganiseerde tour o.i.d. doen maar die vraag stel ik wel ff in andere forum.
tom
Reisexpert

Bericht door tom »

leuk tikva! ben gelijk jaloers.
Marokko is zo mooi....en zo dichtbij. ik maak er denk ik traditie van elk jaar zeker een weekje te gaan.

hostel ziet er mooi uit. voor dat geld kun je echter ook een prima kamer krijgen.
het zal dan geen prijswinnaar zijn maar je hoeft het niet delen met anderen (dat vind ik zelf toch wel fijn).
als je dorm niet erg vind ziet t er iig erg mooi uit. anders kan ik je hotel afrique (mooie courtyard, geweldig dakterras uitzicht) aanraden.

wat mannetjes betreft. je bent in India geweest toch? onvergelijkbaar.... dan zijn marokkaanse mannen echte gentlemen.
oké er zal af entoe heus wel iemand naar je kijken...maar niets om je zorgen over te maken.

geniet!
amassakoul
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

Vant weekend ff naar Brussel! Lekker pintje pakken.
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

wss zit ik komend weekend in Krakow, ben nog even laatste dingetjes aan regelen maar hoop dat het goed komt..

aangezien ik niet weet waar ik de zomer heen wil ga ik denk ik maar niet, even lekker sparen voor een wat grotere reis!
Plaats reactie