Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
ik mocht vandaag van mezelf uitslapen. moet vandaag wel 3 presentaties voorbereiden voor morgen en 2 plannen schrijven voor maandag maar dat kon ook wel pas om 10.00 had ik bedacht....ben ik , potver, gewoon om 7.00 klaar wakker
Morgen werken voorbij Nijmegen en eerste even omrijden via Utrecht om een collega op te halen.... kortom. Ik moet om 5.00 oude tijd op staan.
Waarom gaat uitgerekend in dit weekend de klok om????
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
ik moet om 6.00 op en verwacht niet voor 20.00 in utrecht terug te zijn. Ik ben nu al kapot als ik denk aan die werkdag. 3 presentaties geven. heel veel mensen om me heen. ik zal blij zijn als ik het gehad heb.
ander keertje weer, ok?
ben overigens al halverwege de voorbereiding van de eerste presentatie
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Same here, enige dag dat ik kan uitslapen, wordt ik ook rond 7:00 wakker... maar heb een dvdje gekeken en zou vandaag heerlijk gaan fietsen door de duinen want het zou lekker weer worden. Nee hoor, regen
Ik heb dat de laatste tijd ook vaak als ik eindelijk een keer wat langer kan slapen, laatst gewoon om 8 uur klaar wakker (en dat is echt niets voor mij!).
Natuurlijk was dat vanochtend toen de wekker ging niet het geval en was ik het liefste blijven liggen Lekker door de regen naar mn werk gefietst :S Ik hoop dat het vanmiddag en met name morgen droog is op mn enige vrije dag zou ik dat errug kunnen waarderen!
wel mijn wekker ging eens niet af vanochtend en was er dus pas om 9.40 uit, 10.00 begonnen met klussen en net een klein half uurtje klaar. nu opfrissen en klaar maken voor werk waar ik over een uur moet zijn tot ....
10.000 post zoals Rudi zal ik wellicht nooit halen. Ik ben namelijk een beetje aan 't afkicken.
Ondanks dat ik de afgelopen 4 weken maar 4 dagen heb gewerkt (en ik heb nu weer 10 dagen vrij), heb ik het zo druk prive en met foto opdrachten, dat ik gisteren pas tijd heb gevonden om de laatste hand te leggen aan mijn eigen fotoalbum van de laatste reis (bijna 3 maanden geleden). Het was van moeten, want ik had een kortingsbon liggen van 19€ die morgen over datum zou zijn.
Nu nog tijd zien te vinden om ze op mijn site te zetten
Ik heb nog een kortingsbon van Rudi die tot 1 april geldig is. Maar aangezien ik met werk en studie weken achterloop moet ik dat misschien maar prioriteit geven