wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
ehouse
Reisexpert

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door ehouse »

LaosFan schreef:Ehouse: als ik nog in Nederland zou zijn zou ik nog overwegen om mee te gaan naar Macedonië voor een wedstrijd tussen België en Macedonië :) Hopen spelen de Walen beter dan de Hollanders inderdaad.
De Hollanders zitten boven de Moerdijk zeker. :p

Wanneer vertrek je naar Laos?
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

ehouse schreef:
LaosFan schreef:Ehouse: als ik nog in Nederland zou zijn zou ik nog overwegen om mee te gaan naar Macedonië voor een wedstrijd tussen België en Macedonië :) Hopen spelen de Walen beter dan de Hollanders inderdaad.
De Hollanders zitten boven de Moerdijk zeker. :p

Wanneer vertrek je naar Laos?
Just, Hollander ben ik (en nog miljoenen met mij) niet en zal ik nooit worden :) Ik ben (inmiddels gisteren) nog in België geweest (samen met m'n Duitse bezoek even naar Poppel gereden en daarna naar Baarle Hertog/ Nasau (waar ik de stomste fout gemaakt heb door bij de Shell te tanken terwijl het 1,5 km verder 18 cent per liter goedkoper kon, op 41 liter toch de moeite), daarna via Weelde e.d. terug naar Poppel en weer naar huis (toen waren we er al bijna weer).

2 oktober vertrek ik weer. Als je zin hebt om eens lang te komen ben je welkom (paar fleskes/ blikskes Palm zijn dan welkom, vanavond ook weer eens geprobeerd :) ). ^O^
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
ehouse
Reisexpert

Bericht door ehouse »

Klinkt wel goed en anders kom ik je in Laos in bezoeken want ik ben in 2013 van plan om rond te reizen in ZO Azië en dan staat Laos zeker op het programma. :)
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

ehouse schreef:Klinkt wel goed en anders kom ik je in Laos in bezoeken want ik ben in 2013 van plan om rond te reizen in ZO Azië en dan staat Laos zeker op het programma. :)
Ge bent welkom! Zou leuk zijn.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ben weer terug na leuk weekend Madrid.

Nu nog maandje wachten en dan naar Griekenland. Ik ga naar Parga, dat ligt aan de noord-westkust van Griekeland (onder albanië). Zon-zee-strand vakantie :) Al jaren niet meer gedaan... denk dat de laatste keer 2007 was.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

menasil schreef: Zon-zee-strand vakantie :) Al jaren niet meer gedaan... denk dat de laatste keer 2007 was.
Volgens mij hebben wij dit nog nooit gedaan hahaha :P
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

zon-zee-strand vakantie, wat is dat? ;)
ik heb er 1 gedaan in mijn hele leven. Ik was 18 en ging met een stel vrienden naar italië. supervakantie gehad maar dat had meer iets te maken met een leuke jongen :@

nog 2 nachtjes slapen en dan Lissabon......
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Veel plezier in Portugal!

Misschien binnenkort nog een keer een dagje weg naar een Nederlandse/Vlaamse/Duitse stad of naar Normandië (Frankrijk). En in oktober via Duitsland en de Verenigde Arabische Emiraten naar Thailand en vervolgens Laos. Ik heb voor november een retourvlucht gevonden van Bangkok naar Medan (Sumatra, Indonesië) voor 50 euro dus wie weet doe ik dat ook nog wel.
bolletjeom
Reisexpert

retour?!?!. ik kwam alleen tegen de €80 tegen voor een retour BKK - MES in oktober....
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Haha, dat is voor mij een 'uitrust'vakantie. Maar dat is relatief....wil wel uitstapjes maken natuurlijk en de hele dag strand ben ik ook niet geschikt voor. Alleen er is meer tijd voor 'uitrusten' dan tijdens een 'reguliere'vakantie :) Moet zeggen dat ik er nu ook wel behoefte aan heb (voor het eerst sinds jaren), maar dat komt door vrij drukke en hectische tijden op het werk. En langer dan een week wil ik het ook niet.
bolletjeom
Reisexpert

ik vind het altijd heel idyllisch klinken maar ik weet ondertussen van mezelf dat ik tegen de muren op vlieg als ik mijn dagen moet vullen op 1 plek waar het strand centraal staat. Ik probeer wel eens om op het strand te gaan liggen maar ergens tussen een kwartier en twee uur begin ik zo te draaien dat ik gek wordt van mijn eigen onrust.
Ik ben jaloers op alle mensen die wel weten hoe ze een dag vol moeten maken op een strand!
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Die iedeale zon-zee-strand vakantie is voor mij 's ochtends duiken, dan lekker zonnen en lunchen, nog een keer duiken en in de middag nog wat uurtjes zon en een boekje lezen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

bolletjeom schreef:retour?!?!. ik kwam alleen tegen de €80 tegen voor een retour BKK - MES in oktober....
Ja, retour. Ik denk dat ik dat vandaag maar eens vast ga leggen (en dan moeten ze in Indonesië bij het inchecken weer niet lastig gaan doen als ik naar Bangkok vlieg, maar de ervaring is dat het ze daar niet interesseert, en anders is er nog de optie van een boot naar Penang en dan naar Thailand.

Vanuit Medan (daar wil ik z.s.m. weg) nog even kijken wat ik ga doen. Atjeh (Aceh) lijkt me wel interessant maar misschien is het voor die korte tijd (ben er maar een week ofzo) ook wel leuk om naar een wat kleinere plaats te gaan om een brommer te huren en zelf wat rond te rijden (rondom Bukkittingi was dat erg leuk en was het de leukste brommer rit die ik ooit gemaakt heb).
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

bolletjeom schreef:ik vind het altijd heel idyllisch klinken maar ik weet ondertussen van mezelf dat ik tegen de muren op vlieg als ik mijn dagen moet vullen op 1 plek waar het strand centraal staat. Ik probeer wel eens om op het strand te gaan liggen maar ergens tussen een kwartier en twee uur begin ik zo te draaien dat ik gek wordt van mijn eigen onrust.
Ik ben jaloers op alle mensen die wel weten hoe ze een dag vol moeten maken op een strand!
Een kennisje was twee weken naar Turkije geweest. Kwam lekker bruin terug, vol verhalen over hoe lekker het eten wel niet was want ja, het was all in natuurlijk. Toen ik vroeg wat ze allemaal hadden gedaan, bleek dat ze eigenlijk het hotel niet uit waren geweest.. Ieder zijn ding hoor, maar daar moet ik ECHT NIET aan denken! Dan blijf ik liever thuis.........
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
ehouse
Reisexpert

Bericht door ehouse »

Ik snap zo'n mensen ook niet.
Plaats reactie