wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door LaosFan »

Jenny: veel plezier!

Ik heb zojuist een vlucht geboekt naar Bangkok (vanuit Düsseldorf met een tussenstop in Abu Dhabi). Eindelijk de knoop doorgehakt. :)
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Wat goed Laosfan!, en wat ga je precies doen al je daar bent?
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Laosfan, wat leuk zeg! Wanneer ga je?
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

goed zo laosfan!!!!!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Dank voor de reacties :) Jullie zijn nog de enige die het weten trouwens.
Tikva schreef:Wat goed Laosfan!, en wat ga je precies doen al je daar bent?
Ik vertrek 2 oktober en land op 3 oktober (ik heb een late vlucht gepakt want dan had ik in Abu Dhabi een paar uur meer, je weet maar nooit of er wat mis gaat). Ik land dan 's avond rond 18.00 uur in Bangkok. Het liefst zou ik meteen doorgaan maar misschien dat ik in Bangkok een visum ga halen voor Laos (dan kan ik misschien 60 dagen krijgen en aan de grens maar 30).

Ik heb diverse plannen in Laos. Ik wil me in gaan zetten voor de Stichting Vrienden van het Khongdistrict maar aangezien ik zelf ook rond moet komen zal ik ook moeten werken. Ik heb het idee om samen met wat Laotianen een klein tourbureau op te zetten. Ook wil ik gebruik maken van m'n site en heb ik plannen voor wat kleinschalige (eerlijke) handel. Ik denk met te gaan vestigen in Vientiane (om te beginnen) omdat daar het meeste activiteit is op diverse gebieden. Later zou ik graag naar een andere plaats gaan. Engelse les geven aan particulieren is trouwens ook nog een optie om wat bij elkaar te scharrelen.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Klinkt goed zeg! Mooi vooruitzicht ^O^ Blijf je daar dan ook al permanent wonen, kan dat daar geregeld worden of moet je dan eerst weer terug naar Nederland?
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Reismeis schreef:Klinkt goed zeg! Mooi vooruitzicht ^O^ Blijf je daar dan ook al permanent wonen, kan dat daar geregeld worden of moet je dan eerst weer terug naar Nederland?
Ik wil daar gaan wonen inderdaad maar voor hoe lang zie ik wel. Dat moet daar te regelen zijn. Al blijft het visum een terugkerend ding helaas, vrees ik.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Wauw, wat spannend allemaal zeg! Ik zou ook wel willen emigreren en ik dat was waarschijnlijk ook gebeurd, als ik mijn man niet vrij snel na mijn jaar in Australië tegenkwam :P

Onze volgende bestemming(en) zijn ook bekend! Tenminste, als er nog plek is op de campings die we hebben uitgezocht :P Slovenië en Hongarije!
ehouse
Reisexpert

Bericht door ehouse »

Morgen examen over de geschiedenis van Polen. Daardoor echt zin gekregen om op vakantie naar Polen te trekken (ben er wel al eens geweest, maar toen was ik tien jaar). Krakau staat voorop, maar ook Gdanks, Wroclav en Warshau staan in de belangstelling.
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Examen over de geschiedenis van Polen... dat klinkt leuk :D Ik hoef verder niet uit te leggen hoe geweldig die steden zijn die je noemt, want daar hebben we zat reisinformatie over :P

Overigens, wacht nog maar ff met naar Polen gaan.... Het marktplein in Poznan is beetje vernield door Kroaten en het plein in Warschau is ook even niet wat het geweest is.... Polen en Russen gaan niet samen tijdens EK en op Ruslanddag ;)

Morgen naar Madrid. Nog ff snel laatste dingetjes inpakken!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Nog 4 weken tot m'n vakantie *O*

Polen staat voor oktober op de planning.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Nu Nederland verloren heeft is er een kleine kans dat ik zondag of zaterdag gratis mee kan vliegen naar de Oekraïne met het sponsorvliegtuig van de KNVB. Ik wacht af dus.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

nog een week en dan zit ik in lissabon. Zin in!!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
ehouse
Reisexpert

Bericht door ehouse »

menasil schreef:Examen over de geschiedenis van Polen... dat klinkt leuk :D Ik hoef verder niet uit te leggen hoe geweldig die steden zijn die je noemt, want daar hebben we zat reisinformatie over :P

Overigens, wacht nog maar ff met naar Polen gaan.... Het marktplein in Poznan is beetje vernield door Kroaten en het plein in Warschau is ook even niet wat het geweest is.... Polen en Russen gaan niet samen tijdens EK en op Ruslanddag ;)

Morgen naar Madrid. Nog ff snel laatste dingetjes inpakken!
Het voordeel dat ik keuzevakken van andere faculteiten kan opnemen. Vandaag examen gehad en het ging goed. Was ook het laatste examen van mijn huidige opleiding, "enkel" nog mijn thesis afwerken tegen augustus en nu nog een examen van mijn toekomstige opleiding afleggen.

Veel plezier aan iedereen die nu op vakantie trekt, ga zelf tot september moeten wachten. Heb overigens laatst gelezen dat Wizzair op Skopje gaat vliegen vanuit Eindhoven. Lijkt me interessant voor volgend jaar wanneer de Rode Duivels tegen Macedonië moeten spelen. Interland gaan kijken en ondertussen macedonië en eventueel albanië erbij nemen! Al hopen dat de Belgen beter spelen dan de Hollanders.. _O-
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Ehouse: als ik nog in Nederland zou zijn zou ik nog overwegen om mee te gaan naar Macedonië voor een wedstrijd tussen België en Macedonië :) Hopen spelen de Walen beter dan de Hollanders inderdaad.
Plaats reactie