Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
El Niño
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door El Niño »

Nee....ik houd me ook aanbevolen. Nergens cheap tickets naar Lima te vinden. Idd allemaal 1000 Euro....
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

niet perse onlogisch. Worldticketcenter kan kortingen krijgen als ze bepaalde hoeveelheid stoelen verkopen zoals ze dat van te voren beloven...
Het kan dus zijn dat het via een ander goedkoper is dan via de maatschappij zelf.

tips: Delta via VS, KLM of Iberia. Dat zijn vanuit Nederland zo'n beetje de opties
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
LovesStedentrips
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door LovesStedentrips »

Ja, prijzen naar Lima vielen me ook tegen :'( Vandaar dat Peru nog een jaartje moet wachten. Zou best kunnen hoor dat WTC goedkoper is, sommige partijen hebben 'first dibs' volgens mij om tickets voordeliger aan te bieden. Maar er komen via derden altijd nog wel kosten bij (bijv admin kosten en reserveringskosten...). Kan zijn dat WTC het anders doet hoor. Grijs grijs gebied...
Heb je leuke tips over stedentrips?
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
kohraya
Reisexpert

Bericht door kohraya »

Als de prijs van een ticket boven de magische grens van 1000€ komt, heb ik ook de neiging om af te haken.
En als je dan opeens een ticket vind voor 980€ heb je het idee dat je een kopje hebt gevonden *_*
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

Ja idd. Redelijk irritant. Maar ja denk dat ik het toch maar ga doen. Wil er al een paar jaar naar toe en heb mn hoofd er eignelijk al naar gezet. Moeilijk om dan ineens niet meer te gaan en iets anders te verzinnen haha.
kohraya
Reisexpert

Bericht door kohraya »

Net even via Skyscanner.net gezocht op een vlucht vanaf Brussel naar Lima. Je wordt voor de goedkoopste optie doorverwezen naar BudgetAir.be en ik vind verschillende data in de maand september voor 858€.
Nu weet ik niet hoe ver je van Brussel woont, maar toch een heel verschil met 1000€ ;)
(en dit met 3 minuutjes zoekwerk O-) )
bolletjeom
Reisexpert

net mijn gereserveerde ticket bevestigd en hij was 70 pp goedkoper!!
Lang leven wisselkoers en brandstoftoeslag.
Gelijk maar een hotel geboekt in miami ipv een hostel. Was maar 7 euro per nacht duurder (voor de kamer) dus dat kon er nu wel vanaf.

Zo, nu op weg naar huis na een werkborrel, vanavond hoog ge-eerd bezoek en morgen weer werken.

Jullie leuke plannen voor het weekend?
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Leuke plannen voor het weekend? Ongeveer hetzelfde als vorige week: mezelf helemaal suf zoeken naar vluchten. Weliswaar is m'n vakantievlucht geboekt, maar ik bedacht me vandaag ineens dat het best leuk zou zijn om weer naar de autosalon van Genève te gaan. Vorig jaar ben ik daar samen met een vriend gewoon met de auto naar toe gereden, maar aangezien hij inmiddels bijna getrouwd is en dus flink onder de plak zit gaat dat dit jaar niet gebeuren. En om nu in m'n uppie 900km heen en 900km weer terug te rijden, nee, ook geen goed plan. Maar aangezien het beurscomplex toch direct tegen het vliegveld aan ligt zou vliegen een logische optie zijn, als het even zou kunnen zelfs een dagtochtje. Alleen had ik daar wellicht een maand of wat geleden al eens aan moeten denken....
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

weekend plannen!!
wel ben weer bij mijn ouders thuis en besloten om te beginnen aan het verbouwen van hun zolder, die moet nog afgetimmerd worden en heb genoeg tijd over om dat nu te doen ondanks dat ik volgende week weer begin met wat part-time werk hier in nl via een uitzendbureau waar ik vandaag heen ben geweest. verder mijn site bijwerken want die loopt iets achter en van de rest lekker genieten van koud nl.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

morgen wat rondwandelen in reykjavik en zondag vlieg ik naar huis. zondagmiddag was doen en huiswerk maken.....
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Mijn weekend bestaat uit uitrusten, administratieve klusjes, inlezen voor Polen, hopelijk ook weer verder schrijven voor ATG reisinformatie ;) en ook wassen...maar dit keer niet thuis maar in de wasserette. Wasmachine ging maandag stuk (deel die met 4 anderen, voor de rest hebben we alles voor onszelf) maar er is nog egen alternatief.. ja er staat een nieuwe zonder waspoederbakje :? durf die dus niet aan te zetten want weet niet of die al in gebruik is en nadat ik maandag zeiknatte kleding eruit kon halen omdat die niet meer ronddraaide en de andere huisgenoot dat wist (en niet vertelde |:( ), neem ik geen risico meer ;) Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de was daar klaar is. Kon ook naar ouders maar laat het treinkaartje 2x zo duur zijn als 1x wassen ;)
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

kohraya schreef:Net even via Skyscanner.net gezocht op een vlucht vanaf Brussel naar Lima. Je wordt voor de goedkoopste optie doorverwezen naar BudgetAir.be en ik vind verschillende data in de maand september voor 858€.
Nu weet ik niet hoe ver je van Brussel woont, maar toch een heel verschil met 1000€ ;)
(en dit met 3 minuutjes zoekwerk O-) )
goed bezig. das indd nog wel een goede optie. thanks...
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Jippie, ik heb 50 euro gewonnen *O*
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
bolletjeom
Reisexpert

cool, waarmee?