wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door LaosFan »

Goeie vlucht!

Een paar dagen terug heb ik weer eens wat zitten fantaseren en tellen. Ik zou heel graag onderstaande route eens maken:

Nederland-België-Luxemburg-Frankrijk-Zwitserland-Liechtenstein-Oostenrijk-Slovenië-Kroatië-Bosnië-Montenegro-Albanië-Macedonië-Griekenland-Turkije-Bulgarije en dan terug naar huis of via Roemenië en Moldavië en dan een stuk Oekraïne-Polen-Duitsland-Nederland. Wel heel veel rijden maar het lijkt me een super trip. Een paar landen heb ik nog nooit bezocht (Liechtenstein, Oekraïne, Moldavië) en een paar maar een heel klein beetje tot praktisch niks (Luxemburg-Slovenië-Bosnië-Roemenië). Maar dan moet ik wel 1 of 2 mensen vinden met ongeveer die plannen (ook om de kosten een beetje te drukken).
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Klinkt als een mooi plan, maar ik vraag me af hoeveel tijd je nodig zou hebben voor die route om ook echt een beetje relaxt alles te bekijken.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Tikva. Dat is de vraag inderdaad. Misschien beter om tot aan Zwitserland gewoon 'door te rijden' en België/Lux./Noord-Frankrijk later te bekijken (is om de hoek). Misschien moet ik het maar houden op het deel tot aan Bosnië. Maar mezelf kennende wil ik dan door naar Albanië...
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

gaaf plan!!
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Ja maar aangezien het niet concreet is zal ik het hier niet verder bespreken want dan gaat het zo offtopic :)

Mijn volgende bestemming wordt: Oirschot, Noord-Brabant, Nederland. Een prachtig dorp in de Brabantse Kempen. Het dorp met middeleeuws centrum en honderden monumenten rondom het prachtige marktplein bezit de hoogste monumentdichtheid van Nederland en is een bezoekje meer dan waard. :Y O-) ;)
Will
Reisexpert

Bericht door Will »

Reisfreaks schreef:Begin Juni 2 weken naar Jordanië *O* aansluitend 4 dagen Rock Werchter :Y
Heb je al een planning gemaakt van beide 'reizen'? :-)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik ga ineens toch nog een weekje weg dit voorjaar. Ik ga naar Barcelona!

Tot zover het goede nieuws. Het minder goede nieuws is dat 4 havo en 5 vwo ook mee gaan....
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Je kan ze toch vast wel "per ongeluk" kwijtraken? >:)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

daar wordt het probleem alleen maar groter van...
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Slaappillen in hun drankjes doen, heb je een dagje voor jezelf.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

Barcelona, Leuk!!!!
een berg leerlingen mee......minder -O-

Mijn tas is bijna gepakt. Morgen naar Sri Lanka!!! Heb er zin in!!!!!!!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Veel plezier, bolletjeom, goede reis toegewenst!!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Heel veel plezier, bolletjeom!

Ik ga volgende week weer eens naar het schaatsen. Maar omdat het programma, voor de verandering, eens niet propvol is, heb ik twee dagen overdag te tijd wat anders te doen. Als het mooi weer wordt, wordt dat dus fietsen rondom Wolvega :)
Reisfreaks
Wereldreiziger

Bericht door Reisfreaks »

Will schreef:
Reisfreaks schreef:Begin Juni 2 weken naar Jordanië *O* aansluitend 4 dagen Rock Werchter :Y
Heb je al een planning gemaakt van beide 'reizen'? :-)
Hoi Will, we hebben ons vliegticket en 2 nachtjes in Amman geboekt.We zijn van plan een auto te huren.We weten natuurlijk wel wat we graag willen zien, maar voor de rest hebben we nog niks gepland. Ik lees dat jij ook in Juni naar Joranië gaat ^O^ Heb jij de planning rond? Ben benieuwd :)
Onze planning voor Werchter is helemaal klaar ;) ...Kamperen bij de boer, het nuttigen van pintjes,en genieten van Jack White, Anna Calvi, Beirut enz. *O*
Will
Reisexpert

Bericht door Will »

Wel, we hadden een planning, maar sinds we twee weken geleden de Lonely Planet hebben aangeschaft, zijn er nog veel bestemming/bezienswaardigheden bijgekomen, dus we zouden eens moeten zien of dat allemaal nog haalbaar is in 10 dagen :-)
Maar wat wel vaststaat, is dat wij de eerste dag al direct naar Jerash gaan. Amman gaan we dus laten schieten...

Werchter wordt voor mij enkel vrijdagavond, aangezien ik die periode geen verlof kan pakken :-(
Plaats reactie