Ben al twee weken lang werkdagen van 10-12 uur aan het maken, zit er nu wel een petit-peu doorheen. En ja, dan ga je dromen over lange, verre, fijne vakanties hè.

Leuke tips over Istanbul allemaal, bedankt!
Hij was een meter omlaag gesprongen van een podium (dacht dat ie kon stage divenbolletjeom schreef:... zo, een heupgewricht breken is ook wat! hoe doe je dat? En ik hoop dat het maar weer snel goed komt ...
Zoiets ja. Weet wel dat ik het ff gehad heb met stedentrips. Volgende keer eens iets relaxed doen. Met o.a. ook dorpjes, mooie omgeving enzo. Mss een keer op zeker, en terug naar een land dat ik al ken. Eh.....misschien Peru wel! Zijn in Noord Peru nog genoeg plaatsten die ik nog niet ken!....én...zou het niet heerlijk zijn om ook een dag of 4/5 aan een strand te hangen waar het goed snorkelen is?
Ik heb niks tegen islam enzo, maar wel tegen herrie. Dus....knettergek van die luidsprekers met rotherrie tijdens gebedstijd enzo. Nee, arabisch landen zullen wel nooit mijn favoriete landen wordenbolletjeom schreef:er zijn nog wel bestemmingen die ik een tweede keer wil doen omdat er nog stukken open liggen. bijvoorbeeld marokko, egypte en turkije. Maar heb afgelopen paar jaar mijn portie woestijn/arabisch etc een beetje gehad. volgend jaar misschien.
Misschien moet ik Honduras ofzo eens overwegen.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten