Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
kohraya schreef:Ok ... hoe dom kon ik zijn. Ooit eens een blind date gehad voor het stadhuis van Leuven, op de grote markt.
Denk dat dit antwoord wel goed is want volgens mij is het wél in België. Van de punten blijf ik dus even af (en blind date's doe ik ook nooit meer :shock: ).
Het is in België zoals ik in de reactie ervoor aangaf. En Leuven is helemaal goed!
ps. Foto's plaatsen hoeft niet meer met links. Foto verkleinen tot 640x480 ofzo, en dan als bijlage aan het bericht hangen (optie onder invoerscherm)
Het lijkt inderdaad heel veel op elkaar maar het is niet dezelfde plaats. Geen idee waar het dan wel kan zijn? Ik zal een grote tip geven: het is inderdaad in België.
kohraya schreef:Ok ... hoe dom kon ik zijn. Ooit eens een blind date gehad voor het stadhuis van Leuven, op de grote markt.
Denk dat dit antwoord wel goed is want volgens mij is het wél in België. Van de punten blijf ik dus even af (en blind date's doe ik ook nooit meer :shock: ).
Het is in België zoals ik in de reactie ervoor aangaf. En Leuven is helemaal goed!
ps. Foto's plaatsen hoeft niet meer met links. Foto verkleinen tot 640x480 ofzo, en dan als bijlage aan het bericht hangen (optie onder invoerscherm)
Ik zie dat iemand een stukje tekst als p.s. aan mijn reactie heeft toegevoegd. Dat is i.i.g. niet door mij getypt
Ik zal de volgende keer een foto plaatsen als bijlage (als dat lukt).
Foto nr 1 toont een spits gebouw
Op foto nr 2 heeft het gebouw een ronde koepel (zie links vanachter)
Foto nr 3 toont de voorkant van het gebouw dat inderdaad in Londen staat.
Nu de naam nog.
Tikva kijkt even televisie en er moest nog even een foto geplaatst worden. Om in de gebouwensfeer te blijven: hierbij wederom een spannende plek ergens op deze aardkloot.
Fotootje.jpg (91.25 KiB) 277 keer bekeken
1punt voor de stad
Gr. Marcel
Laatst gewijzigd door Tikva op 02 okt 2008 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
En Kohraya plaatst (tijdens de pauze van Sliding Doors op TV) even de nieuwe tussenstand.
Geweldig standpunt trouwens van die laatste foto Tikva. (oeps ... film begint weer)
Abu Dhabi was mijn eerste gedacht. Nooit geweest hoor.
Maar de lucht ziet er op z'n minst regenachtig uit. Kan dus toch niet.
Dan ga ik voor Singapore. Wel geweest, maar weet niet waar die analoge foto's liggen