wat is de volgende bestemming
- Michelle89
- Reisexpert
Re: wat is de volgende bestemming
Ben nu in Hong Kong, wachtend op mn vlucht naar Bali waar ik eerst in Ubud verblijf. 

@ Yvonnetje. Zo'n kloosterbezoek lijkt mij inderdaad ook wel een leuke ervaring maar zelf heb ik dat van de zomer niet gedaan. Samcheok is wel mooi met ze grotten en je kan er ook met een trapfiets over een spoorbaan fietsen. Let wel op dat je niet te hard gaat fietsen want dan begint dat ding te piepen hahaha.
Gyeongju moet je ook wel zien wil je wat leren over de geschiedenis van Korea, mooi musea daar. Busan vond ik zelf maar heel erg MWAH, ligt er denk ik echt aan waarvoor je komt. Natuurlijk wel in Seoul alle touristische dingen doen en alleen als het heel erg helder is die uitkijktoren in gaan, anders is het zonde van je geld. Wel leuk om aan de voet van die toren alle "liefdes sloten" te zien hangen.
Veel plezier in ieder geval!
Gyeongju moet je ook wel zien wil je wat leren over de geschiedenis van Korea, mooi musea daar. Busan vond ik zelf maar heel erg MWAH, ligt er denk ik echt aan waarvoor je komt. Natuurlijk wel in Seoul alle touristische dingen doen en alleen als het heel erg helder is die uitkijktoren in gaan, anders is het zonde van je geld. Wel leuk om aan de voet van die toren alle "liefdes sloten" te zien hangen.

Veel plezier in ieder geval!
Greed isn't going anywhere. They should put that up on a billboard across Times Square!
- bolletjeom
- Reisexpert

in maart naar Sri Lanka met Dubai als afsluiter.
Heb er onwijs veel zin in. Ben blij dat ik weer wat in het vooruitzicht heb. De hele dag praten over reizen en dan zelf niets hebben staan is niet leuk.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Beginnen met Thailand, dan Indonesie en vervolgens weer verder het vaste land van Azie in. Boeken moet nog gebeuren. Eerst maar eens alles regelen om in NL bijna alles op te zeggen en ruimte te maken om lang weg te gaan!
- Michelle89
- Reisexpert
Eindelijk een beetje een plannetje gemaakt met wat ik wil doen:
Van Ubud naar Padangbai. Daar na 2 nachten de boot naar Lombok en gelijk naar Kuta. Een tour richting Komodo en weer terug naar Kuta/Senggigi. Oversteek naar Bali, daar mn laatste paar nachtjes uitrusten in Sanur.
ben benieuwd of ik me hier aan hou haha!
Van Ubud naar Padangbai. Daar na 2 nachten de boot naar Lombok en gelijk naar Kuta. Een tour richting Komodo en weer terug naar Kuta/Senggigi. Oversteek naar Bali, daar mn laatste paar nachtjes uitrusten in Sanur.

Ik ga eind deze maand een weekendje naar Renesse 

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Vandaag naar een expositie geweest in een groot klooster hier in de buurt. Het is dan wel geen reis maar was toch mooi en ondanks dat ik er al talloze malen langs ben gereden toch een ontdekking om het eindelijk eens van binnen de muren te mogen zien.
Binnenkort gaan we weer eens de grens over naar onze Vlaamse buren om een paar voetbalwedstrijden te bekijken in de lagere klasses in België (in Boom en Rijkevorssel).
Polen wordt misschien binnenkort ook nog aangedaan (vorige keer ging niet door). Duitsland ook.
Binnenkort gaan we weer eens de grens over naar onze Vlaamse buren om een paar voetbalwedstrijden te bekijken in de lagere klasses in België (in Boom en Rijkevorssel).
Polen wordt misschien binnenkort ook nog aangedaan (vorige keer ging niet door). Duitsland ook.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
- bolletjeom
- Reisexpert
ik ga over 3 weken naar Oman
met als afsluiter Dubai...haha. kom ik er per ongeluk dit jaar 2 keer
Vandaag ook een ticket Nice geboekt met de intentie om Monaco aan te doen. Hoewel ik altijd claim niet te doen aan landje-af-vinken vind ik dit dat toch stiekum wel weer errug leuk want Monaco is nieuw voor me.
Er is ook een weekend Bergen (noord holland) geboekt dus tot mei ben ik onder de pannen.
Voor het einde van het jaar broeien er heel veel dingen in mijn hoofd....ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.

Vandaag ook een ticket Nice geboekt met de intentie om Monaco aan te doen. Hoewel ik altijd claim niet te doen aan landje-af-vinken vind ik dit dat toch stiekum wel weer errug leuk want Monaco is nieuw voor me.
Er is ook een weekend Bergen (noord holland) geboekt dus tot mei ben ik onder de pannen.
Voor het einde van het jaar broeien er heel veel dingen in mijn hoofd....ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Bergen is leuk!
Ik ben daar aantal jaar geleden geweest en vond het heerlijk daar. Enige was wel dat we veel regen hadden en das jammer
Wij hadden een huisje geboekt bij 'huisjeaanzee' oid
Leuk ook om te wandelen van Bergen naar Bergen aan Zee.
Ik ga over twee weken naar Hamar
En dan is het qua buitenland even afgelopen voor mij

Ik ga over twee weken naar Hamar

En dan is het qua buitenland even afgelopen voor mij

- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
net terug van de roadtrip en binnen 2 weken vlieg ik naar Perh en ga daar 10 dagen reizen =) ondertussen moet ik ook mijn kamer ontruimen want moet verhuizen..
Ik hoop deze week een wandeltochtje naar de Ryptsjerksterpolder te kunnen maken, waar ik dan mijn schaatsen kan onderbinden
Op deze polder kan vaak heel vroeg al worden geschaatst en dat is zo'n 500m lopen vanaf hier, dus ik ben benieuwd!

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Ik ging naar een vriend om omzetsbelasting te doen, en uiteindelijk hebben we alleen maar tickets geboekt (en geen aangifte gedaan) 
Deze zomer dus naar de Fillipijnen, en via Cebu zal ik naar Singapore vliegen. Na een paar nachten Singapore vlieg ik naar Bali. De rest weet ik nog niet....

Deze zomer dus naar de Fillipijnen, en via Cebu zal ik naar Singapore vliegen. Na een paar nachten Singapore vlieg ik naar Bali. De rest weet ik nog niet....
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Ben nu in Samcheok, morgen in de middag naar Andong toe. Verder staan Gyeongju, Busan en nog een keer Seoul op het programma.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Singapore morgen 

- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Samcheok ken ik niet, maar verder leuke steden! Twee aanraders in/bij Andong: de traditionele papierfabriek en het Soju & Food Museum (probeer daar ook zeker de Andong soju, totaal anders dan de gewone soju).Yvonnetje schreef:Ben nu in Samcheok, morgen in de middag naar Andong toe. Verder staan Gyeongju, Busan en nog een keer Seoul op het programma.