wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Travelator
Reisexpert

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door Travelator »

menasil schreef:@Travelator Ah de Romantische Strasse heb ik wel eens van gehoord :D Hopelijk voel je je nu trouwens weer wat fitter!
Bedankt! Ziek ben ik nooit geworden gelukkig...
De Romantische Straße is erg lang en loopt van *googelt* Würzburg am Main naar Füssen aan de voet van de Alpen.
: ) Weer wat geleerd...
Hoe is het in de Poolse kou?
bolletjeom schreef: @travelator. Mocht je nog straten vol theterias met shisha´s zoeken... Granada!! ;)
Haha! Leuk! Bedankt!! Eens kijken of ik nog een gaatje kan vinden voor Granada voor ik op 29 januari in het vliegtuig stap naar Azië! Al denk ik dat ik in Thailand ook wel ergens een shisha zal vinden. Of twee. ^^
Iemand zei laatst: "Je moet een gids gaan schrijven en alle Shisha lounges over de hele wereld in kaart gaan brengen." Zou daar veel vraag naar zijn? hihi Denk het zelf niet, eerlijk gezegd... Gek hoor... 0_0
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Ik heb gister een vlucht naar Fiji geboekt, in maart 10 dagen heb er helemaal zin in.. nog geen idee wat ik ga doen maar dat zie ik tegen die tijd wel.. heb dus inmiddels lekker wat op de planning staan

volgende week Surfers Paradise en Byron Bay, dan in Januari in een camper naar Melbourne en Adelaide, in februari naar Perth vliegen voor 10 dagen en dan in Maart voor 10 dagen Fiji, en daarna wil ik aan mijn rondreis beginnen van Alice Springs naar Darwin en dan naar Cairns en terug naar Sydney waar ik in april vliegtuig pak naar Taiwan en dan eind april weer in NL
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

bolletjeom schreef:@travelator. Mocht je nog straten vol theterias met shisha´s zoeken... Granada!! ;)

Ik zit sinds vanmiddag in Malaga. Goed shoppen hier! morgen naar huis...ook leuk!
En.....hoe was het bolletje? Keek net al even op je website, maar zag daar nog geen reisverslag staan.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ha elnino! nee, joh. ik ben gister pas terug gekomen en had 's avonds een feestje en sta nu alweer op het punt om de deur uit te gaan. Die verslagen komen hopelijk ergens deze week.
Granada is een erg leuk stadje. ik had er met gemak een maand kunnen blijven voor wat meer spaanse les. Het is er erg gemoedelijk. Zelfs in de winter. Heerlijke marokkaanse theehuizen enzo.

Malaga was ook niet gek al was ik er maar een dag. Ik weet niet of ik er een week zou kunnen blijven maar een dag of 2/3 wel. Ik heb niet eens tijd gehad voor de musea.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

mijn volgende bestemming is Egypte (volgende week), maar ik ben tevens aan het kijken om in februari een paar dagen naar Stockholm te gaan.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ingritaaa
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ingritaaa »

Mijn volgende bestemming is Italie om een schaatstocht te maken op de Reschensee, maar mijn echte volgende bestemming is Kenia! Donderdag te horen gekregen dat ik daar mijn thesis onderzoek mag uitvoeren :). Ontzettend veel zin in!

ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika

Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Vandaag ga ik in ieder geval nergens meer heen. Gisteren al moe en koud, heel vroeg naar bed gegaan. Vanochtend dacht ik dat er niks aan de hand was, maar nu zit ik met een dikke trui en een shawl op de bank. Bah.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Travelator schreef:Hoe is het in de Poolse kou?
Geweldig! Vooral hoe het weer hier kan omslaan..... Donderdag een 1987m hoge berg op geweest nabij Zakopane. BRRRRRRR!! Heel veel sneeuw en wind! Maar beneden was het heerlijk en geen sneeuw te bekennen... Vrijdag was er een wind van 90 km/u in Zakopane en regen... en zaterdag ging het heel hard sneeuwen en was het ineens volledig wit (en oh zo mooi!). Vandaag scheen weer vollop de zon :) Nu ben ik weer in Kraków en daar geen sneeuw en 4-5 graden boven nul. Weer ff wat anders dan temperaturen van -9 tot -3
Michelle89
Reisexpert

Bericht door Michelle89 »

Sydney *O*
En dan Bali (en hopelijk Lombok en Komodo/Flores)
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

menasil schreef:
Travelator schreef:Hoe is het in de Poolse kou?
Geweldig! Vooral hoe het weer hier kan omslaan..... Donderdag een 1987m hoge berg op geweest nabij Zakopane. BRRRRRRR!! Heel veel sneeuw en wind! Maar beneden was het heerlijk en geen sneeuw te bekennen... Vrijdag was er een wind van 90 km/u in Zakopane en regen... en zaterdag ging het heel hard sneeuwen en was het ineens volledig wit (en oh zo mooi!). Vandaag scheen weer vollop de zon :) Nu ben ik weer in Kraków en daar geen sneeuw en 4-5 graden boven nul. Weer ff wat anders dan temperaturen van -9 tot -3
Mooie combi, sneeuw en zon!
Maar geef mij toch maar strand en zon ^^
Fijn dat je zo geniet! : )
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Vikken
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door Vikken »

straks met de feestdagen richting Ko Tao en Ko Pha Ngan richting enkele vrienden :)
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Net het eerste reisje van 2012 geboekt. *O*

Vanochtend een uur in de rij gestaan voor treinkaartjes naar Shenyang.
Half uurtje terug tickets geboekt naar Seoul. Van 26 januari t/m 15 februari naar Korea. Heb er zin in! Als iemand nog goede tips heeft; ik houd me aanbevolen. ;)
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

@ Yvonnetje. Ik had een landkaart van Korea en daar stond toeristische informatie op, wat mij is bijgebleven is dat er een aantal kloosters open zijn voor toeristen waar je 3 dagen oid kan verblijven en mee kan doen in het ritme van de monniken.. een aantal hiervan hebben ook engelse vertalers.. dat leek mij heel gaaf om te doen!
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik vertrek zo dadelijk richting Budapest! Hopelijk is het rustig bij de Opèra ;)
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Goede reis!
Plaats reactie