Het Australië kletstopic

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Kars
Wereldreiziger

Re: Het Australië kletstopic

Bericht door Kars »

Ik werk mee in Sydney aan een project om voor mijn bachelor af te studeren. Hier voor krijg ik niet betaald, dus waarschijnlijk wordt het nog een baan ernaast, maar dat zie ik daar wel. Nu is het zoveel mogelijk werken, zodat ik dat daar zo min mogelijk hoef te doen :P

Dat is wel leuk van je broer dat hij je een camera heeft gegeven! Sydney is zeker een mooie stad waar genoeg leuke foto's te schieten zijn ;)
Michelle89
Reisexpert

Bericht door Michelle89 »

Dat is druk, maar wel gaaf zeg! :)

Ik ben ook heel benieuwd naar Sydney, vooral met Oud& Nieuw, lijkt me geweldig! :D
Kars
Wereldreiziger

Bericht door Kars »

Hehehehe, ja dat is ook wel eigenlijk de goede periode, lekker warm is het dan :P Wordt dus oud en nieuw vieren in een t-shirtje in plaats van in een winterjas xD Heb door jou ook even zitten googlen en ziet er inderdaad wel lachen uit met oud en nieuw in Sydney :P
Michelle89
Reisexpert

Ja heeeerlijk in tshirt op het strand in plaats van in de sneeuw! :P Is weer eens wat anders.
Priscilla

Qreply

Bericht door Priscilla »

Wat leuk dat er een aantal Hollanders zijn die met kerst en oud & nieuw in Sydney zijn. Ik zelf ben er dan ook.
Mijn planning is om rond de 22e december te gaan,en dan een weekje in Sydney te blijven,om daarna een maandje rond te reizen. Ik hoop jullie te zien op Bondi,want dat moet toch wel heel erg geweldig zijn om daar met deze dagen te zijn.Ik ben al een jaar in Australie geweest,en ik moet gewoon terug.
Groetjes
Michelle89
Reisexpert

Wat leuk zeg dat je ook gaat! :) Ik heb zelf de planning om rond 20 december aan te komen, maar ik wil Melbourne- Sydney met de auto doen dus misschien kom ik wat later aan.

Ik wil heel graag in een hostel bij Bondi, nu na veel zoeken heb ik er 1 gevonden die niet te duur is, máár ik vind totaal geen reviews over dit hostel. :\
En wil eigenlijk toch wel wat weten erover, aangezien ik al een ander hostel had gezien. Toen ging ik reviews bekijken en scheen het 1 van de slechtste te zijn in die buurt. (Noahs Bondi Beach) 0_0
Het gaat om Bondi Backpackers (staat ook niet in de lijst van Around the Globe), dus als iemand iets erover weet, graag!! :)
Kars
Wereldreiziger

Bericht door Kars »

Ik heb geen idee van Hostels, heb er wel een paar gezien van rond de 22 dollar per nacht, maar weet niet meer waar die gelocaliseerd zijn. Ik had in ieder geval deze lijst bekeken

Misschien is het leuk om een datum en tijdstip af te spreken wanneer december nadert om met zijn allen wat te gaan eten bij bondi?
Michelle89
Reisexpert

Leuk idee, moeten we zeker doen! :Y

Ik had via google maps hostels in Bondi gezocht en toen de websites en reviews gelezen. Ben een beetje bang om die ene te boeken, straks is het hartstikke ranzig enzo en dan zit ik daar verplicht 2 weken. :{
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

@michelle, misschien kun je bij booking.com wat vinden of bij tripadvisor of hostelworld . Staat die bij geen van deze sites dan weet ik niet of ik die zo snel zou boeken (ongezien) voor zoveel nachten :) Maar zodra je er geweest ben ik benieuwd naar jouw recentie op Around the Globe :)
Michelle89
Reisexpert

Hey Erik, daar heb ik ook gekeken, maar helaas helemaal niets kunnen vinden :{ Wel een percentage dat het hostel 37% kreeg, maar waarvoor en uitleg erbij was er niet :?
Ik ben er idd ook erg huiverig voor, straks is het 10 keer niets en moet ik nog 2 weken daar blijven. Aan de andere kant ben ik niet heel moeilijk, als mn bed in ieder geval maar schoon is!
Van het weekend toch nog maar even verder kijken naar andere hostels op Bondi.. :{ (ben al 3 keer van hostel geswitched haha)

Op Hostelworld staat ie wel, alleen nog niet gerecenseerd. Volgens mij is het ook een vrij nieuw hostel als ik het zo begrijp. Misschien toch maar de gok wagen want alle andere hostels in mn budget zijn ook absoluut niet om over naar huis te schrijven (bedbugs, jatten enzo).
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Als het een nieuw hostel is heeft het misschien ook ooit een andere naam gehad. En kun je het daarop vinden. Welk hostel is het misschien dat ik wat kan vinden.
Michelle89
Reisexpert

Het heet Bondi Backpackers. Zelf nog niets kunnen vinden over een andere naam, maar misschien heb jij betere zoektechnieken!
Kars
Wereldreiziger

Bericht door Kars »

loool, heb ze ook bekeken, bijna alleen maar slechte reacties xD Deze zin vindt ik toch wel 1 van de beste :p

As we were on a budget, this was our choice. And the worst.
Michelle89
Reisexpert

Bedankt Erik! De tweede site had ik al gelezen zie ik achteraf 8)7 (was zeker niet wakker toen ik het las)

*zucht* het blijkt dus een hopeloze missie om een schoon hostel te krijgen op Bondi voor een redelijke prijs.

Misschien dan toch maar een hostel voor een week in de stad en met kerst en Oud&Nieuw op Bondi, dan zing ik die paar dagen maar uit.. -O-
Plaats reactie