RARA waar is dit (deel 5)
Re: RARA waar is dit (deel 5)
Nee, weer fout. Ik zal wel eff posten dat het de 26e moet worden omdat jij en Dexter er dan bij kunnen zijn.
Nou nog een gokje dan om het af te leren. Peru?
Weer nietJanneke schreef:Nou nog een gokje dan om het af te leren. Peru?

Janneke schreef:Zijn we op z'n minst warm? Misschien moet ik maar gewoon aan het werk gaan in plaats van hier m'n hoofd over breken.
hahah precies mijn gedachten. Want tering we hebben heel zuid-amerika al wel zo'n beetje gehad volgens mij? (ben er vanuit gegaan dat dit het continent is....)
zal ik dan nog ff equador zeggen (al geloof ik er niet meer in)
Ecuador is goed! Knap dat alle landen eromheen al genoemd waren
.
Weet iemand de plek?

Weet iemand de plek?
ooh nu equador goed is gaak logischer denken en heb ik het wel eens op een foto van een maat gezien. Is een eilandje van galapagos toch? welke weet ik niet, dat zou ik ff moeten google...
Goed. Het 1ste eiland is Isla Bartolome. Bekend uitzicht vanaf de top.jaydee schreef:ooh nu equador goed is gaak logischer denken en heb ik het wel eens op een foto van een maat gezien. Is een eilandje van galapagos toch? welke weet ik niet, dat zou ik ff moeten google...
Foto 2 is Isla Plaza Sur. Karakteristieke rode gegroeiing. Lage begroeing is trouwens typisch voor de Galapagos.
Uiteraard heb ik geen foto's van Blue Footed Boobies genomen; dat zou echt te makkelijk zijn

2 punten voor Jaydee. Je krijgt ze vandaag wel erg makkelijk, maar dat mag ook wel een keer gezien de hoeveelheid foto's die je plaatst

Waar staat dit apparaat? Punt voor land en voor plaats.
- Bijlagen
-
- Rara.jpg (49.52 KiB) 193 keer bekeken
ja gokken mag eigenlijk niet he?!El Niño schreef:2 punten voor Jaydee. Je krijgt ze vandaag wel erg makkelijk, maar dat mag ook wel een keer gezien de hoeveelheid foto's die je plaatst.

Tuurlijk weljaydee schreef:ja gokken mag eigenlijk niet he?!El Niño schreef:2 punten voor Jaydee. Je krijgt ze vandaag wel erg makkelijk, maar dat mag ook wel een keer gezien de hoeveelheid foto's die je plaatst.

jaydee 5
Bolletjeom 2
ineke 2
Sharry 2
Hildo 2
Hariejak 1
El Niño 1
Janneke 1

Yes. Wawel castle in Krakow. Je wist hem echt, dus 2 punten dik verdiendJanneke schreef:jawel deze weet ik! Polen, krakow, toch? Anders word ik echt gek...

jaydee 5
Janneke 3
Bolletjeom 2
ineke 2
Sharry 2
Hildo 2
Hariejak 1
El Niño 1
ps. Owww, wat zal bolletje pissig zijn als ze wakker wordt in Ecuador. Geef ik gewoon 6 punten weg, staat ze ineens 3e....en dat terwijl ze alle 3 vragen wist

Ben ik pas geweest
Ik heb ook nog wel een foto...moment ga 'm ff opzoeken.

Ik heb ook nog wel een foto...moment ga 'm ff opzoeken.
Heb de vlag even uitgewist want dat maakt het wel makkelijk. Land en stad = 2 punten.
- Bijlagen
-
- rara1.jpg (24.15 KiB) 185 keer bekeken