Leuk dat je naar londen gaat! Ik heb zelf van de zomer ook nagedacht over last minute musical, maar dat niet gedaan wegens tijdgebrek. Ik heb hier op het forum handige tips gekregen, zie dit topic:
musical-last-minute-londen-t24040.html
In 2010 heb ik wel een musical van te voren geboekt. Dit omdat we in de kerstperiode gingen, dat sowieso al druk was en toen we gingen kijken online, we 1e rang konden krijgen voor een redelijke prijs bij de Lion King. Dit was via de officiele weg. Ik kan je niet vertellen hoe last minute is.
Ik ben overigens nu al 4x in Londen geweest en blijf het een mooie stad vinden. Wat ik je kan aanraderen:
Jack The Ripper Walk
Londen Bridge Experience zeker doen! Ik vond hem gaaf. Dungeon niet gedaan, daar was ik niet zo van. En je kan deze overslaan want halverwege geven ze een escape

(wij hadden Londen card dus was voor ons makkelijk om te zeggen: doen we niet.).
Londen Bicycle Tour (fietsend Londen verkennen, er staat een verslag van mijn ervaring op deze site)
The Monument (prachtig uitzicht, wel veel trappen lopen maar je krijgt een certificaat en het is nog goedkoop ook).
Ik zal verder nog even nadenken voor tips want doe dit nu snel uit het hoofd. Qua restaurant, lees het artikel over eten en drinken Londen. Die heb ik eind vorig jaar aangepast en nieuwe tips in verwerkt