Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Leuk topic! Ik was vandaag mn foto's voor mn fotoboek aan het uitzoeken en deze blijft toch wel 1 van mn favorieten (was op de boerderij in Cobargo van een Australisch meisje die ik had ontmoet)
Van jou ook heeeerlijke foto's! Port Douglas en Atherton ben ik ook geweest. En walvissen ook gezien, jammer genoeg heb ik niet zo'n mooi shot net als jij!
Dat was echt een lucky shot, ik heb er nog een aantal gemaakt waar weinig tot niets op te zien is. Heb ook een klein stukje gefilmd, dat is echt leuk om terug te zien!!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Het leuke is dat ik die foto had ingestuurd voor TNT backpacker magazine en dat weer was vergeten tot ik te horen kreeg dat ik weekly winner was, deze heeft dus in 1 van de magazines gestaan, uiteindelijk ook nog runner up voor de maandprijs geworden en daar de reisgids voor Fiji mee gewonnen!