Café Verweggistan
- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Café Verweggistan
wat een rot werk zeg contact opnemen via email met een internet winkel, mail je direct na dat je wat besteld hebt omdat er om 1 of andere reden iets fout is gegaan met adres in voeren. krijg je 2 dagen later bericht terug met klopt het adres. nee natuurlijk niet daarom mailde ik u. weer geantwoord nu maar wachten hoelang het duurt voordat ze weer antwoorden. zelf al naar het andere adres geweest om te zorgen dat het pakketje niet retour gaat.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
http://www.rocomo.nl
Sta je op Schiphol om je laptop op te halen: nee mevrouw, die ligt hier niet. De courier is net op weg naar uw huis....
Had de telefoniste dat vanmiddag niet kunnen zeggen ipv me naar Schiphol te laten komen ?!?!?
Had de telefoniste dat vanmiddag niet kunnen zeggen ipv me naar Schiphol te laten komen ?!?!?
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ach, ik was net op tijd weer thuis om de deur open te doen.... Maar ik had mn avond leuker kunnen vullen dan in de trein!
-
- Reisexpert
@ jenny:uiteindelijk eind goed al goed...ben blij dat je je foto's terug hebt
-
- Reisexpert
aloha ,
Vandaag zwelg ik precies in het geluk en alles gaat me voor de wind.
1. Volgende week staat er een eindevaluatie over mijn functioneren bij mijn vorige werkgever gepland. maar alles was goed en ik moet mij geen zorgen maken...mag in de toekomst nog vacatures bij hen invullen.
2. eerste 2 dagen op mijn nieuwe job, 10' van mijn deur zijn goed verlopen...
3. daarnet een mail in mailbox dat een belgisch koppel, dat momenteel nog in het buitenland woont, zeer geinteresseerd is om ons huis voor 11 van de 12 maanden te huren. In maart komen ze het huis bezichtigen... maar foto's gezien en beschrijving van het huis en nog steeds geinteresseerd.
Damn, we h adden meer geld moeten vragen.
4. gisteren de eerste prikjes gehad voor onze trip. ikzelf buiktyfus,gele koorts. Bjorn tetanus er nog bij.
Binnen enkele weken starten we met japanse encephalitis en rabies.
Bjorn begint dan gelijk zijn lariam te testen en ikzelf moet Malerone nemen omwille van mijn epilepsie.
5. Mijn weken sporten beginnen zich te lonen en val af en word fitter...
6. Eindejaarspremie en vakantiegeld gehad nav einde contract.
Man man, tgaat veel te goed precies. tjaar is voor mij allessinds goed van start gegaan
Vandaag zwelg ik precies in het geluk en alles gaat me voor de wind.
1. Volgende week staat er een eindevaluatie over mijn functioneren bij mijn vorige werkgever gepland. maar alles was goed en ik moet mij geen zorgen maken...mag in de toekomst nog vacatures bij hen invullen.
2. eerste 2 dagen op mijn nieuwe job, 10' van mijn deur zijn goed verlopen...
3. daarnet een mail in mailbox dat een belgisch koppel, dat momenteel nog in het buitenland woont, zeer geinteresseerd is om ons huis voor 11 van de 12 maanden te huren. In maart komen ze het huis bezichtigen... maar foto's gezien en beschrijving van het huis en nog steeds geinteresseerd.
Damn, we h adden meer geld moeten vragen.
4. gisteren de eerste prikjes gehad voor onze trip. ikzelf buiktyfus,gele koorts. Bjorn tetanus er nog bij.
Binnen enkele weken starten we met japanse encephalitis en rabies.
Bjorn begint dan gelijk zijn lariam te testen en ikzelf moet Malerone nemen omwille van mijn epilepsie.
5. Mijn weken sporten beginnen zich te lonen en val af en word fitter...
6. Eindejaarspremie en vakantiegeld gehad nav einde contract.
Man man, tgaat veel te goed precies. tjaar is voor mij allessinds goed van start gegaan
Laatst gewijzigd door zaratoestra op 06 jan 2011 08:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Klinkt niet als mijn start... Maar super voor je!
Wat mij betreft:
Eerst kogels in Beirut, voelt niet lekker
Laptop kwijt (gelukkig meer terug)
Gevallen met de fiets
Deze zomer mn baan kwijt
Volgende week tentamen, en ik loop achter met leren
Wat mij betreft:
Eerst kogels in Beirut, voelt niet lekker
Laptop kwijt (gelukkig meer terug)
Gevallen met de fiets
Deze zomer mn baan kwijt
Volgende week tentamen, en ik loop achter met leren
-
- Reisexpert
hmm, is inderdaad niet zo fijn... wat je tentamen betreft : 'tis je altijd al gelukt, dus probeer zo rustig mogelijk te blijven en gewoon in te studeren...uiteindelijk gaat het vlotter gaan dan je denkt en uiteindelijk is er nog altijd koffie 
Allessinds veel sterkte met leren en veel succes...
En wat je job betreft, tja, da's ferm klote...maar zelfs daar zou ik me nu niet teveel zorgen proberen over maken. Eerst je examens dat je dat extra diploma/of dat certificaat te pakken krijgt. Krijg je gelij;k veel meer opties
groetjes ellen

Allessinds veel sterkte met leren en veel succes...
En wat je job betreft, tja, da's ferm klote...maar zelfs daar zou ik me nu niet teveel zorgen proberen over maken. Eerst je examens dat je dat extra diploma/of dat certificaat te pakken krijgt. Krijg je gelij;k veel meer opties
groetjes ellen
De studie duurt minstens 1,5 jaar, dus ik moet sowieso werk ernaast hebben. Ben veel te oud voor studiefinanciering 

-
- Reisexpert
- Contacteer:
Is er iemand in de buurt die nog een straalkacheltje over heeft?
Ik zit achter m'n bureau; hemd, shirt met korte mauwen, shirt met lange mauwen, dikke trui en jas aan. Heb het nog steeds koud! Begin er langzaamaan zelfs hoofdpijn bij te krijgen. Oh, heb m'n muts ook nog op. Alleen de handschoenen heb ik nog niet aangetrokken.
Er is wel een verwarming, heeft 1 dag aangestaan op een speciale dag (want jaarvergadering).
Blij als de lente weer komt hier in China!
Ik zit achter m'n bureau; hemd, shirt met korte mauwen, shirt met lange mauwen, dikke trui en jas aan. Heb het nog steeds koud! Begin er langzaamaan zelfs hoofdpijn bij te krijgen. Oh, heb m'n muts ook nog op. Alleen de handschoenen heb ik nog niet aangetrokken.

Er is wel een verwarming, heeft 1 dag aangestaan op een speciale dag (want jaarvergadering).
Blij als de lente weer komt hier in China!
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
@ Jenny: ga dan gelijk onderwijs uit zou ik zeggen. Kom je gelijk weer in aanmerking voor die mooie ticketaanbiedingen
.

- bolletjeom
- Reisexpert
ik heb de discussie over het nieuwe tvprogramma een eigen plek gegeven 

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Google op de gevaarlijkste steden ter wereld levert heel veel hits naar dit stukje op:
http://www.gustey.com/2010-most-dangero ... -the-world
Ok....Caracas kan ik inkomen
.
Maar Bogota niet. Cape Town, en Bangkok lijken me ook niet op z'n plaats.
Wikitravel is het eens wat betreft Bogota
?
http://www.gustey.com/2010-most-dangero ... -the-world
Ok....Caracas kan ik inkomen

Maar Bogota niet. Cape Town, en Bangkok lijken me ook niet op z'n plaats.
Wikitravel is het eens wat betreft Bogota
Kent iemand nog wat linke stedenBogota is not as dangerous as it is perceived to be. The crime rate per capita shows that it is safer than Washington D.C. and most other Latin American cities, such as Rio de Janeiro, Sao Paulo, Caracas, Mexico City and Guatemala City.

- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Oss >:)El Niño schreef:Kent iemand nog wat linke steden?
Overigens blijven steden altijd lastig te vergelijken op basis van statistieken. Wikitravel noemt daar Washington DC, een stad met voor Amerikaanse begrippen een behoorlijke criminaliteit. Maar dat zit voornamelijk in de ghetto-achtige buitenwijken met de gebruikelijke bende-oorlogen en drugs-gerelateerde problemen, waar 99% van de toeristen niet of nauwelijks komt.
- LovesStedentrips
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Ik vond Santiago de Cuba ook niet heel gezellig. Oké, geen gewapende ellende ofzo, maar als westerling was je daar echt aangeschoten wild, wandelende pinautomaat. Veel touristen voelden zich het veiligst ín hun casa particular!
Maar dat is vast niet hoe jullie 'link' bedoelen? Jullie bedoelen meer 'stedentrip Bagdad' ofzo?
Maar dat is vast niet hoe jullie 'link' bedoelen? Jullie bedoelen meer 'stedentrip Bagdad' ofzo?

Heb je leuke tips over stedentrips?
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl