Hoi allemaal,
Ik wil vanaf juli met een open jaw ticket naar Buenos Aires reizen, en na vrijwilligerswerk in Peru eind september weer terug naar Europa vanuit Lima. Kan dit een probleem geven bij het boarden in Brussel, richting Buenos Aires?
Blijkbaar kunnen airlines soms moeilijk doen als je geen ticket hebt voor vertrek uit het land waar je als eerste aankomt. Ik heb hierover wat onrustbarende verhalen gezien, o.a. hier:
visums-midden-zuid-amerika-t7935-15.html
wereldwijzer . nl/showthread.php?t=111957
Ik wil liefst ter plekke bekijken hoe en wanneer ik doorreis naar Peru, en me nog niet vastleggen op een vliegticket daar.
Reisbureaus geven tegenstrijdige adviezen: volgens D-reizen is het geen probleem, Tunafish denkt van wel, en CIBT visumdienst denkt ook dat het een probleem kan geven. Iemand recente ervaringen hiermee?
Met 'open jaw' naar Argentinië
Re: Met 'open jaw' naar Argentinië
Je informeert niet bij de goede instanties. De partij die je wel/niet toelaat in het vliegtuig is de luchtvaartmaatschappij. Mocht je namelijk niet toegelaten worden tot Argentinië dan moeten ze je weer meer mee terug nemen.
Informeer bij de maatschappij waarmee je vliegt en dan nog liefst per e-mail.
Kijk anders of je nog een refundable ticket kunt boeken het land uit of een goedkoop busticket.
Informeer bij de maatschappij waarmee je vliegt en dan nog liefst per e-mail.
Kijk anders of je nog een refundable ticket kunt boeken het land uit of een goedkoop busticket.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY